ترند های روز

اجرای وصیت نامه آلن دلون لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، آرزوی آلن دلون برای دفن سگش با او توسط فرزندان این بازیگر به دلیل اعتراض انجمن های حمایت از حیوانات لغو شد.

به گزارش ایسنا، این بازیگر که روز یکشنبه در سن 88 سالگی درگذشت، دستور داده بود سگش به نام لوبو را بکشند و در قبرستان خانه اش در روستای دوشی در لوار فرانسه دفن کنند.

روز سه شنبه اعلام شد که لوبو زنده خواهد ماند و بنیاد بریژیت باردو گفت که انوشکا دختر دلون تایید کرده است که خانواده سگ را نگه می دارند، پس از اینکه فعالان از احتمال قربانی شدن این حیوان سالم ابراز ناراحتی کردند و پیشنهاد یافتند او را پیدا کنند. یک خانه جدید

یکی از سخنگویان این بنیاد گفت: “من همین الان با آنوشکا دلون تماس گرفتم و او به من گفت که لوبو بخشی از خانواده است و او در کنار او خواهد ماند.”

انجمن حمایت از حیوانات فرانسه یکی از سازمان های حمایت از حیوانات بود که نسبت به درخواست دلون از سگش ابراز نگرانی کرد و نوشت: زندگی یک حیوان نباید به زندگی یک انسان بستگی داشته باشد.

در فرانسه قانونی وجود ندارد که مالکان را از نابود کردن حیوانات منع کند، اما این به دامپزشکان بستگی دارد که تصمیم بگیرند که آیا خواسته های آنها را رعایت کنند یا خیر.

دلون در محوطه جنگلی خانه خود در 85 مایلی جنوب شرقی پاریس که در اوایل دهه 1970 خریداری کرد، یک کلیسای کوچک قبرستانی با بقایای حداقل 35 سگ خود ایجاد کرد.

دلون در سال 2018 به Paris Match گفت: “این آخرین سگ زندگی من است… من او را مانند یک کودک دوست دارم.” او وقتی آنجا نیستم دلتنگ من می شود. اگر من قبل از او بمیرم از دامپزشک می خواهم ما را با هم ببرد. او در آغوش من خواهد خوابید. ترجیح می دهم این کار را بکنم تا بدانم با این همه رنج می خواهد در قبر من بمیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا