ترند های روز

بهترین سریال کمدی رمانتیک کره ای در مورد عشق بین شخصیت های مقابل.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، تنها چند هفته از پایان سریال «گانگستر شیرین من» می گذرد، اما طرفداران سریال های کره ای در سرتاسر جهان واقعا جای خالی این سریال جذاب را احساس می کنند. بسیاری از مردم عاشق رابطه خاص و متفاوت بین سئو جی هوان (ام تائه گو) و گو یون ها (هان سون هوا) شدند. این سریال نه تنها ما را با یکی از شیرین ترین زوج های دنیای K-drama آشنا می کند، بلکه با 16 قسمت پر از لحظات کمدی خنده و سرگرمی زیادی را برای مخاطب به ارمغان می آورد.

به گزارش فرادید؛ به همین دلیل در اینجا سه ​​سریال کره ای را ارائه کرده ایم که لحن مشابهی با این سریال دارند. و البته برای کسانی که «گانگستر شیرین من» را ندیده اند، تاریخچه این سریال را هم توضیح داده ایم. سریال های این لیست را ببینید و از آن لذت ببرید!

1. دالی و شاهزاده متکبر

یکی از شخصیت های اصلی این سریال جین مو هاک (با بازی کیم مین جائه)، پسر دوم خانواده ای است که یک رستوران زنجیره ای را اداره می کنند. او تحصیلات کمی دارد، اما توانایی فوق العاده ای در کسب درآمد دارد. در طرف دیگر کیم دال لی (با بازی پارک گیو یونگ)، محقق هنر و متصدی گالری هنری خانوادگی قرار دارد. او می تواند به 7 زبان مختلف صحبت کند و شخصیت خوبی دارد، اما در انجام کارهای خانه مانند آشپزی خیلی خوب نیست.

جین مو هاک و کیم دال لی یک بار بدون اطلاع از پیشینه یکدیگر به طور اتفاقی با هم ملاقات می کنند و احساسات خوبی نسبت به یکدیگر ایجاد می کنند. اما پس از مدتی، زمانی که گالری هنری خانواده دالی ورشکسته می شود و یکی از طلبکاران آن خانواده مو-هک است، دوباره همدیگر را ملاقات می کنند. این ملاقات دوباره به یک رابطه پیچیده و جذاب بین آنها منجر می شود.

2. شاه لویی خرید

بهترین سریال کمدی رمانتیک کره ای در مورد عشق بین شخصیت های مقابل.

داستان این سریال درباره مرد جوانی به نام لویی (با بازی سئو این گوک) است. وارثی ثروتمند که تنها هدفش در زندگی مجللش این است که روزهایش را با خرید آنلاین محصولات منحصر به فرد بگذراند. او توانایی بسیار ویژه ای در تشخیص کیفیت و منحصر به فرد بودن محصولات دارد. اما یک روز به دلیل یک حادثه مرموز حافظه خود را از دست می دهد. در همین حین با بوک شیل (با بازی نام جی هیون) آشنا می شود. یک زن روستایی ساده و پرانرژی که در ابتدا از عادات خرج کردن لویی شوکه شده و تصمیم می گیرد به او بیاموزد که فقط نیازهای اولیه اش را بخرد. اما در طول مسیر، خود بوکشیل همچنین می‌آموزد که نیازهای اساسی برای همه یکسان نیست، زیرا به ارزش‌ها و باورهای شخصی هر فرد بستگی دارد. این سریال یکی از خنده دارترین سریال های کره ای سال های اخیر با موقعیت های جالب و مفرح می باشد.

3. Gauss Electronics

بهترین سریال کمدی رمانتیک کره ای در مورد عشق بین شخصیت های مقابل.

این داستان درباره زندگی کاری و عاشقانه کارمندان جوان بخش بازاریابی شرکت گاوس الکترونیک است و باز هم مانند دو سری قبلی درباره ملاقات شخصیت‌های مقابل و جذابیت متقابل آنهاست. لی سانگ سیک (با بازی کواک دونگ یون) شخصیت روشن و شادی دارد، اما نسبت به خلق و خوی دیگران بی احساس است و اغلب ناخواسته باعث ایجاد مشکل در دفتر می شود. Cha Na-rae (با بازی Ko Seung-hee) نایب مدیر است و خلق و خوی کوتاهی دارد. بک ما تان (هیون سونگ) پسر خانواده ای است که یک شرکت بزرگ را اداره می کنند اما زیاد پرحرف نیستند. گان گانگ می (کانگ مین آه) همچنین به عنوان زیباترین کارمند شرکت شناخته می شود، اما گاهی اوقات او به یک فرد کاملاً متفاوت تبدیل می شود.

4. گانگستر شیرین من

بهترین سریال کمدی رمانتیک کره ای در مورد عشق بین شخصیت های مقابل.

سئو جی هوان (با بازی ام تائه گو) یک گانگستر سابق است اما او این زندگی را ترک کرده و اکنون مدیر عامل یک شرکت است. سعی کنید باندهای جنایتکار را متلاشی کنید و اعضای باندی را که از زندان آزاد شده اند استخدام کنید تا به آنها کمک کنید تا زندگی بهتری داشته باشند.

از سوی دیگر، Go Eun-ha (با بازی Han Sun-hwa) یک کانال یوتیوب برای کودکان راه اندازی می کند. او می‌خواهد بر اساس خاطرات کودکی‌اش از پسری در همسایگی‌اش که با او بازی می‌کرد، عشق و شادی را به مخاطبانش منتقل کند. روزی در پی یک حادثه کوچک مسیر این دو نفر با هم برخورد می‌کند و پیچ‌های دراماتیک جالبی را رقم می‌زند.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا