ترند های روز

رضا بابک نوحه/ وقتی عزیزی از وجودت می رود…

به گزارش فارسیرو به نقل از اختاز نیوز، رضا فشنگچی با نام هنری رضا بابک بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اینستاگرام خود را با انتشار خبری تلخ به روز کرد. بازیگر سریال آرایشگاه بلا با انتشار عکسی از خواهرش از درگذشت خواهرش خبر داد و متنی احساسی و دلنشین منتشر کرد که بازتاب زیادی در رسانه ها داشت.

رضا بابک عکسی از خواهرش توران در غم جدایی منتشر کرد و نوشت:

وقتی یکی از عزیزان از وجود شما خارج می شود و می رود، اگر مدت زیادی در کما باشد، خانواده و دوستان برای دلداری شما جمله ای را تکرار می کنند، خدا رحمتشان کند، روحشان شاد. آسان بود! بله خیالش راحت شد اما خاطراتش در من و ما بازماندگان می سوزد. در برادرم که از او دور نبود، خاطرات دور و نزدیک بیدار می شود، گاهی می خندد، گاهی گریه می کند و گاهی می سوزد.

می خندد چون طنز بلد بود و صدای خوبی داشت و همیشه در مجالس مایه شادی و نشاط بود. اگر شرایط زندگی و اجتماعی به او این فرصت را می داد توران با صدای نرم و مخملی خود پاکتر از زمانه خود بود.

گاهی گریه می کنم چون در بازی های کودکی با او بازی کردم، آن شوخی های کودکانه گاهی می سوزد چون دیگر در کنارم نیست تا بتوانم او را در آغوش بگیرم و آرامش و سکوت هستی را در یک نفس با او تجربه کنم.

همسرم همیشه غمگین بود و همسرم که در جوانی مرا ترک کرد و به دنیای دیگری رفت، مادر دخترم بهارک شد. خودکشی کردند.

2323

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا