ترند های روز

خسته شدیم از سوء تفاهم ها و ناآگاهی ها، از ناکارآمدی ها/ وزیر؛ وزارت فرهنگ را مانند پادگان مدیریت نکنید

سال هاست که عرصه فرهنگ و هنر ایران مهجور مانده است چه رسد به آرمان هایی که بعد از انقلاب اسلامی به وجود آمد که مشتاقان و علاقه مندان آن سال ها برای رسیدن به آبادانی و اقتدار و عزت خاک خوردند. اما متاسفیم که تارهای بافته شده با بی احتیاطی و جهل و ناآگاهی و به جای بهره گیری بهینه از جوانان هنرمند و متعهد در حال نابودی و از هم پاشیدن است و از سوی دیگر فرازمینی ها با بهره برداری از این بستر قدرتمند فرهنگ در حال نابودی و متلاشی شدن هستند. و هنر، سعی در تسخیر افکار بیگانه دارند و تفکر ایران اسلامی را خالی کرده اند. ما منتظر دیدگاهی هستیم که درک درستی از تأثیر هنر و ادبیات در توسعه فرهنگ این کشور داشته باشد. شما باید بفهمید که وزیر آموزش و پرورش و وزارتش موظفند به همه اهالی فرهنگ و هنر یک دل نگاه کنند.

بگذارید نوآوری ها شکوفا شود، سیاست ها و روش های جدید را اعمال کنید، وزارت را مانند پادگان اداره نکنید، با درایت و دانش و درایت خودتان اداره کنید، «بگیر و ببند»، «دستگیر»، «سانسور»، «حذف» و «منع» ” “. که نیازی به وزیر و سرهنگ و سرلشکر ندارد، یک افسر ساده می تواند آن را انجام دهد! ایده های نو مهم است، وزیر اسماعیلی باشد یا صالحی، هرندی یا جنتی! تزئینی نبودن، درک درست، پاسداری از فرهنگ این سرزمین و از همه مهمتر ایجاد پیوند محکم بین دین، مذهب، عینیت و واقعیت جامعه مهم است.

وزیر پیشنهادی رئیس جمهور، عباس صالحی، قبلاً وزیر بوده است، او نظرات و نظریات و درایت و مدیریت خود را به نمایش گذاشته است، او کسی است که همیشه به دنبال “پیوند قوی تر بین دین و عینیت اجتماعی” بوده است. امیدواریم پس از انتخاب مجلس با مدیران شایسته و شایسته حکومت کند و فضای فرهنگ و هنر را از فضای ذهنی و توهمی با استفاده از روش‌های نوین و فناوری‌های نوین همه نیروهای فرهنگی و هنری به‌ویژه نیروهای تخصصی حذف کند. و متعهدین را در آغوش بگیرید، طراوت و نشاط را به ارمغان بیاورید و با شفاف سازی کلیه امور فکری و اجرایی، اعتماد را بازگردانید. آسیب شناسی دوره های عملکرد گذشته کلید موفقیت است.

منبع: اینستاگرام نویسنده

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا