ترند های روز

مجوز 3 خواننده رپ جعلی است

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، «محمود سالاری» معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد در پاسخ به این سوال که آیا اعطای مجوز به سه خواننده «رپ» صحت دارد یا خیر؟ گفت: نه این سؤال درست نیست. به عنوان یک قاعده، هنوز هیچ مجوزی برای موسیقی رپ اعطا نشده است. برای اثری که پاپ بود مجوز صادر شد و خواننده معروف رپ در آن اثر رپ نگذاشت و ژانر آن پاپ است. در واقع به موسیقی پاپ آنها مجوز می دهیم. دو اسم دیگر را که ذکر شد چک کردم، قرار بود آن دو خواننده اگر در ژانر پاپ می خواندند مجوز بگیرند.

به گزارش برنا، سالاری درباره کارگروهی که در وزارت ارشاد برای بررسی اعطای مجوز «رپ» تشکیل شد، گفت: کارگروه بررسی ژانر موسیقی رپ داریم، اما خیلی زیاد است. اختلاف نظر رپ یک سبک زندگی است که شامل چیزهای زیادی می شود، بنابراین نباید فقط کلمات و یادداشت ها را با هم ببینید. به همین دلیل هنوز به جمع بندی قطعی در این مورد نرسیده ایم.

به گزارش بارنا؛ پس از صدور مجوز برخی از خوانندگان رپ در دولت سیزدهم، اخیراً خبرهایی مبنی بر دریافت مجوز رسمی از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به «حمید صفت»، «چارسی» و «ددان» منتشر شد. . . انجامش دادم، منتشر شد.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا