ترند های روز

فرصتی برای تماشای “من نفرت انگیز 4” با خانواده در باغ کتاب / “من نفرت انگیز 4” با دوبله اختصاصی در فیلمو

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، انیمیشن پرطرفدار «من نفرت انگیز» که چهارمین قسمت آن را کریس رنو کارگردانی کرده بود، با دوبله اختصاصی در فیلمو به نمایش درآمد.

بنا به درخواست مردم، این انیمیشن جمعه 5 مردادماه در سینمای روباز باغ کتاب اکران می شود و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.
اشکان صادقی مدیر دوبلاژ و علی باقرلی، مریم نوری درخشان، مرجانه فشنگچی، آیسن نوروزی، دیانوش آصف وزیری، مینا گلپایگانی، ندا آسمانی، محسن پرتوی، آرش فلاحت پیشه، فرزانه فیضی و حمید صلاحی را بر عهده دارند. مرد نفرت انگیز 4″ رزیتا غفاری نیز سخنران افتخاری این گروه است.

در انیمیشن Despicable Me 4 (من نفرت انگیز) بار دیگر گرو و مینیون های زرد بازیگوش بازگشته اند تا ماجراهای خنده دار و گاه ماجراجویی را به نمایش بگذارند.
ما با یک کودک بازیگوش جدید (زوج متاهل گرو و لوسی) به نام گرو جونیور آشنا می شویم که گرو و ماموریت های مینیون ها را به چالش می کشد. این بار خانواده گرو در خطر است و باید از آنها محافظت شود، بنابراین مینیون ها خود به سلاح هایی برای رویارویی با دشمن جدید و قدرتمندی که در جستجوی انتقام از راه رسیده تبدیل می شوند…

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا