ترند های روز

عنوان رسمی «آواتار ۳» اعلام شد: «آتش و خاکستر».

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، جیمز کامرون کارگردان فیلم «آواتار» و بازیگرانش زوئی سالدانا و سام ورتینگتون دیروز جمعه در نمایشگاه D23 برای اولین بار عنوان رسمی سومین فیلم «آواتار» را اعلام کرد و گفت: این فیلم «آواتار: آتش و خاکستر» نام دارد و راهی سینماها خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، در حالی که کامرون هیچ بخشی از فیلم را نمایش نداد، بخشی از هنر مفهومی فیلم از جمله نیتیری (با بازی سالدانا) سوار بر کشتی هوایی غول پیکر و People of Ashes را به نمایش گذاشت. پوشیده از دوده و مانند ارواح، آنها دور یک شومینه بزرگ می چرخند.

کامرون گفت: «شما خیلی بیشتر از چیزی که قبلاً دیده اید پاندورا خواهید دید. او همچنین این فیلم را یک ماجراجویی دیوانه‌کننده و جشنی برای چشم‌ها توصیف کرد که با ورود همه شخصیت‌های دوست داشتنی به قلمروی چالش برانگیز، تکان‌دهنده‌تر از همیشه است.

کامرون فیلم Fire and Ashes را با فیلم Avatar: The Last Airbender در سال 2022 ساخته است که جنگ بین بشریت و ناوی را پس از بازگشت مقامات توسعه منابع به قمر بیگانه پاندورا به تصویر می‌کشد. در پایان «واتر وی»، خانواده جیک، سالی (ورثینگتون) و نیتیری (سالدانا) با موفقیت در برابر حمله اداره توسعه به قبیله آبی متکاینا و تولکون های نهنگ مانند که در صلح با هم زندگی می کنند، مقاومت می کنند، اما پسر بزرگش شکست می خورد. در این نبرد

داستان “آتش و خاکستر” در مورد ماجراهای پیش رو است و جیک و نیتیری با مردم خاکستری روبرو می شوند که به گفته کامرون بیشتر از سایر قبایل تشنه قدرت هستند.

کامرون گفت که شخصیت‌های جدیدی در فیلم سوم وجود دارند که به نظر او ممکن است یکی از آنها به طور مشخص از آنها خوشش بیاید یا از آنها متنفر باشد.

اونا چاپلین بازیگر سریال Game of Thrones نقش رهبر شهر Ash را ایفا می کند و دیوید Thewlis و Michelle Yeoh نیز در این فیلم ایفای نقش می کنند.

علاوه بر ورثینگتون و سالدانا، دیگر بازیگرانی که در قسمت قبلی در این فیلم حضور دارند عبارتند از: سیگورنی ویور، استیون لانگ، کیت وینسلت، کلیف کورتیس، بریتا دالتون، جک قهرمان، ترینیتی جو لی بلیس، بیلی باس، جوئل دیوید مور، ادی. . فالکو و دیلیپ رائو می شود.

فیلمنامه های «جاده آب» و «آتش و خاکستر» توسط کامرون، ریک یافا و آماندا سیلور نوشته شده بود و در ابتدا قرار بود یک فیلم باشد، اما کامرون در نهایت تصمیم گرفت داستان را در 2 فیلم به تصویر بکشد.

کامرون تمام فیلم‌های آواتار را با شریک قدیمی‌اش جان لاندو ساخت. لاندو اخیراً در سن 63 سالگی بر اثر سرطان درگذشت و کامرون از او به عنوان همسالی یاد کرد که فیلم های بزرگی را نه به زور بلکه با اشتیاق تولید کرد.

وی تاکید کرد: 31 سال است که دوست عزیز و نزدیکترین همکارم را از دست داده ام.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا