ترند های روز

تابوهای زنانه که شکسته شد!

این حساسیت زمانی دوچندان می شود که بازیگر زن به عنوان یک شخصیت درام به بازیگر واقعی یک نمایش واقعی تبدیل شود و غلبه بر آن سخت تر به نظر می رسد.
در دهه اخیر با حضور زنان در برنامه‌های گفت‌وگو مانند خندوانه و دورهمی در تلویزیون و شب‌های اوباش در سکوها، البته این تابوی محدود کردن زنان در چارچوبی از پیش تعیین‌شده و غیرقابل انعطاف، تا حدودی شکسته شد و زنان پیدا شدند امکان تصویری نزدیک‌تر به خود واقعی آنها وجود دارد، اما به نظر می‌رسد با دادن فرصت حضور زنان در یک برنامه واقعیت‌نمای کمدی تمام زنانه که در قالب فصل جدید سریال «جوکر» روی داد، می‌توانیم تصویر دقیق تر و نگاه واقع بینانه به زنان در چارچوب های رسمی و فراتر از مجالس محدود خانوادگی و دوستانه، امیدواریم.
خواسته ای که در گفت و گو با یکی از ستارگان سینما که از حضور حداقلی زنان یا حضور زنان مشروط به همراهی مردان در یک برنامه گفتگوی معروف فوتبال گلایه داشت، منعکس شد. حالا شاید با فصل جدید «جوکر» این مسیر سخت بیش از پیش باز شود. برنامه ای که فضای آن بسیار صمیمی و بدون حاشیه است، این حس را در مخاطب ایجاد می کند که انگار با دوستان خود به تماشای یک برنامه مفرح نشسته اند.

در قسمت اول این جوکر به کارگردانی احسان علیخانی چهره هایی از دهه های مختلف حضور دارند که البته شبیه جوکر مرد است و گروه با حضور یک پیشکسوت تکمیل می شود.
در این فصل رویا میرعلمی، سوسن پرور، گیتی قاسمی، متین ستوده، ژاله صامتی، الیکا عبدالرزاقی، نرگس محمدی و ناهید مسلمی حضور دارند، بازیگرانی که اغلب کارنامه درخشانی در تئاتر دارند و باید دید این رئالیتی شو تا حدودی متفاوت چگونه است. . قرار است ارائه شود.

* بازبین

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا