ترند های روز

اسکورسیزی وارد مرحله جدیدی می شود

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، اسکورسیزی پس از ساخت فیلم های عظیمی چون «ایرلندی» و «قاتلان ماه گل» حالا در جلسه پرسش و پاسخ با مخاطبانش گفته است که دیگر نمی خواهد فیلم های بزرگ با بودجه های کلان بسازد.

به گزارش مهر، اسکورسیزی گفت که دارد روی یک سریال محدود کار می کند و می خواهد همه آن را خودش کارگردانی کند، نه مثل سریال «امپراتوری تخته راه» یا «وینیل» که فقط خلبانش را کارگردانی کرده است. به نظر می رسد این نمایش احتمالا از سوی شبکه HBO به اسکورسیزی پیشنهاد شده است، زیرا او ارتباط نزدیکی با این شبکه دارد.

و افزود: متوجه شدم که اگر قرار است سریال بسازم فقط می توانم قسمت های آزمایشی آن را کارگردانی کنم. در مورد «وینیل»، در پایان فصل اول به این نتیجه رسیدم که باید بیشتر در ساخت آن مشارکت می کردم.

اسکورسیزی همچنین گفت که احتمالاً بعد از فیلم «عیسی» اقتباسی از رمان «خانه» مرلین رابینسون خواهد ساخت. اسکورسیزی افزود که او واقعاً نمی‌خواهد یک فیلم بزرگ دیگر با صدها ویژگی اضافی بسازد.

ممکن است معنای این کلمات این باشد که «شرط» و «سیناترا» ساخته نشده است. اسکورسیزی سال گذشته ایده کارگردانی «قمار» را بر اساس کتابی به همین نام نوشته دیوید گرانلاس در سر داشت. فیلم شامل صحنه های فرعی زیادی بود.

سینمای اسکورسیزی در فاز جدیدی که مبتنی بر سینمای صمیمی‌تر است، می‌تواند نوع متفاوتی از سینما باشد، زیرا او از رستاخیز در سال 1999 تولید کم‌هزینه‌ای نساخته است.

از سال 2001، اسکورسیزی تنها فیلم‌های پرهزینه‌ای مانند گنگ‌های نیویورک، هوانورد، رفتگان، گرگ وال استریت، مرد ایرلندی و قاتلان ماه کامل را کارگردانی کرده است که همگی با استقبال خوبی مواجه شدند. چندین نامزدی اسکار حاصل شده است.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا