بازی

همستر کمبت در صرافی بایننس ظاهر شد!

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، این خبر جامعه کریپتو را به وجد آورده و کنجکاوی و هیجان را در میان معامله گران و سرمایه گذاران برانگیخته است. انجمن HamsterCombat مشتاقانه منتظر لیست airdrops است.

همستر کمبت پس از لیست اخیر خود در CoinMarketCap، اکنون در Binance ظاهر شده است. این کار دسترسی معامله گران و معامله توکن را پس از راه اندازی آسان تر می کند.

این حرکت بایننس نشان دهنده تعهد آن به ارائه طیف گسترده ای از توکن ها به کاربران و تقویت موقعیت خود به عنوان یک صرافی پیشرو است. همچنین بازده خوبی برای بایننس به همراه خواهد داشت. Hamster Combat جامعه ای با بیش از 300 میلیون نفر و بیش از 50 میلیون بازیکن روزانه Tap-to-Earn دارد. هنگامی که رویداد تولید توکن رخ می دهد و توکن برای معامله ظاهر می شود، بایننس تعداد زیادی کاربر جدید را جذب می کند.

بسیاری انتظار رشد قابل توجه و فرصت های جدید با $HMSTR دارند. قابل مشاهده بودن آن در Binance منجر به گمانه زنی هایی در مورد یک لیست اولیه همستر کمبت شده است. هیجان پیرامون مبارزه با همستر روی بایننس، تأثیر این پلتفرم و آینده امیدوارکننده توکن $HMSTR را برجسته می کند.

منبع: coinpedia

227227

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا