ترند های روز

کیانو ریوز با «در انتظار گودو» در برادوی/ بیل و تد دوباره

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، کیانو ریوز و الکس وینتر برای اجرای قطعه «در انتظار گودو» ساموئل بکت در برادوی با یکدیگر همکاری خواهند کرد. ریوز نقش استراگون و وینتر نقش ولادیمیر را در این نمایش که جیمی لوید کارگردانی می‌کند، بازی خواهد کرد.

این نمایش در پاییز 2025 در تئاتر ATG ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، بازیگران «بیل و تد» در بیانیه ای مشترک گفتند: از اینکه با هم روی صحنه هستیم و با جیمی لوید بزرگ در یکی از برنامه های مورد علاقه خود همکاری می کنیم بسیار هیجان زده هستیم.

ریوز و وینتر در سال 1989 با کمدی علمی تخیلی «ماجراجویی عالی بیل و تد» شروع به همکاری کردند. آنها این ماجراجویی را با Bill and Ted’s Wild Ride در سال 1991 دنبال کردند و تقریباً سه دهه بعد در سال 2020 در Bill and Ted: Face the Music دوباره متحد شدند.

ریوز که اولین حضور خود در برادوی را با این نمایش انجام می دهد، یکی از ثابت ترین ستاره های هالیوود است که با سریال «جان ویک» و فیلم های «ماتریکس» درخشیده است. از دیگر فیلم های او می توان به «کنستانتین»، «آیداهوی خودم»، «رابطان خطرناک»، «هدیه»، «بودای کوچولو»، «کسی باید برید» و «47 رونین» اشاره کرد.

وینتر، بازیگر، نویسنده و کارگردان، به تازگی تولید فیلم «بزرگسالان» را با بازی جاش گاد و کایا اسکودلاریو به پایان رسانده است. او کارگردانی مستندهایی چون «افکت یوتیوب»، «زاپا»، «کودکان شوبیز» و «مقاله پاناما» را برعهده داشته و در برادوی نیز حضور داشته است، جایی که نقش جان دارلینگ را در «پیتر پن» محصول 1979 و لوئیس بازی کرده است. لئونس در «شاه و من» یکی از آنهاست.

از آثار لوید به عنوان کارگردان نمایش که برنده جوایز متعددی شده است می توان به «رومئو و ژولیت»، «بلوار غروب»، «ضربه»، «خانه عروسک»، «مرغ دریایی»، «سیرانو دو برژرک»، «خیانت» اشاره کرد. ” و او این کار را کرد

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا