ترند های روز

وضعیت صدرالدین حجازی وخیم است

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، صدرالدین حجازی بازیگر 76 ساله تاکنون در فیلم ها و سریال های زیادی از جمله فیلم های «ناخدا خورشید»، «روز شیطان»، «مزام»، «قنطورس»، «تردید» و سه بازی کرده است. می توانید به “خرس” اشاره کنید.

به گزارش ایسنا، «جنگل کوچک»، «روزی روزگاری»، «تنهاترین سردار»، «تفنگ سرپر»، «زیرزمین»، «ساعت شنی»، «مرد دو هزار چهره»، «چهار دیواری» ، «مختارنامه»، «نابرده رنج»، «کیمیا» و «بانوی سردار» از جمله سریال های آشنا و خاطره انگیز این بازیگر هستند.

در روزهای اخیر خبری از وضعیت حساس سلامتی این هنرمند مشخص شد. سونیا شکیبا – همسر این بازیگر – در گفتگو با ایسنا، با تایید بیماری صدرالدین حجازی، درخواست کمک در روند درمان وی را مطرح کرد.

شکیبا تصریح کرد: متاسفانه حال آقای حجازی اصلا خوب نیست و مهم ترین مسئله این است که ایشان یک بیمار خاص محسوب می شوند و تهیه داروهای ایشان برای من سخت است. این در حالی است که ایشان هنرمند این مملکت هستند اما در این مدت بیش از یکسال که درگیر معالجه آقای حجازی هستم با تلخی و مشقت فراوان هزینه های درمان و بیمارستان را تقبل می کنم. با اینکه بیمه بازنشستگی دارند، اما بیمه فعلی جوابگوی مراجعاتی که ما به بیمارستان، مراکز درمانی و خرید دارو داشتیم، یک سال است که پولی به ما نداده است.

وی افزود: من یک بار در فیلم “آخرین بازی خون” ایفای نقش کردم و همانجا متوجه شدم که سینما ظلم است و بازیگر تاریخ انقضا دارد، اما تازه متوجه عمق فاجعه شدم که هیچکس نمی پرسد آنها چیستند. دوست دارم و این بدترین چیزی است که در این مدت تجربه کرده ام. اطرافیان تنهایی زیادی را به من تحمیل کرده اند، اما من با وجود 23 سال اختلاف سنی 30 سال است که با آنها زندگی می کنم و تمام تلاشم را می کنم تا اعتبار و آبروی آقای حجازی حفظ شود. چند بازیگر دیگر؟ وضعیت پزشکی و خانوادگی شان خبر شد، نباید برایشان تکرار شود.

همسر این بازیگر گفت: چیزی که الان نیاز دارم تغییر بیمه تکمیلی آقای حجازی است که امیدوارم با توجه به عضویت ایشان در انجمن بازیگران خانه سینما سریعتر انجام شود اما می گویند اگر به بیمه نیاز داشتیم باید تا شهریور صبر کنیم. اکنون پشتیبانی کنید من هم نگران این هستم که با توجه به شرایط شیمی درمانی آقای حجازی، هر زمان که نیاز به مراجعه به بیمارستان دارد، در کجا بستری شود تا بتوانیم از عهده هزینه ها برآییم؟ جای نگرانی است که با این شرایط بیمه، هر زمان که وضعیت شما اورژانسی شد، بدون پرداخت هزینه، بستری و درمان را در یک بیمارستان خاص انجام دهیم.

شکیبا همچنین یادآور شد: پیگیری هایی را از طرف خانه سینما انجام داده اما گفته می شود بودجه کافی برای تامین هزینه ها را ندارند اما در این مدت علی دهکردی، پژمان بازغی و فریبا کوثری از این هنرمند دیدن کردند و تامین کردند. او با کمک مالی برای درمان.

صدرالدین حجازی در این گفتگو تنها چند ثانیه چند جمله کوتاه برای تایید صحبت های همسرش بیان کرد.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا