ترند های روز

شبکه نسیم به شکایت/ توافق بیژن بنفسه خواه با تهیه کننده پاسخ داد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، چندی پیش بیژن بنفسه خواه بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به تاخیر در دستمزد یکی از برنامه هایش که هنوز پرداخت نشده و از یکی از برنامه های شبکه نسیم شکایت کرد. صفحه مجازی خود با اشاره به برنامه بگو بخند نوشت: یک سال و چند ماه است که دو سوم قراردادم را برای برنامه استعدادیابی بگوخند از شبکه نسیم دریافت کرده ام.

از این حیث از سوی یکی از مسئولان شبکه نسیم این موضوع را پیگیری کردیم.

مهر نوشت: مصطفی آجرلو مدیر پروژه ها و برنامه های شبکه نسیم در واکنش به اظهارات منتشر شده از سوی بیژن بنفسه خواه درباره تهیه کننده برنامه بگو بخند و عدم وصول مطالبات به خبرنگار مهر گفت: شبکه نسیم تمام موارد را رعایت می کند. تعهدات آن نسبت به تهیه کننده برنامه “Cuéntame y laugh” طبق قرارداد این کار را انجام داده است.

وی افزود: توافقات و قراردادهای عوامل برنامه با تهیه کننده به سازوکارهای مربوط به تهیه کننده و افراد برمی گردد. در این مورد خاص، همانطور که تهیه کننده اعلام کرده، وی (بیژن بنفسه خواه) برخی مفاد قرارداد را رعایت نکرده و همین امر منجر به اختلاف شده است.

آگرلو در خصوص اینکه چقدر تلاش می شود حقوق فردی ضایع نشود، گفت: هنرمندان سرمایه مردم و تلویزیون هستند و پیگیری می کنیم تا اختلاف آنها با گروه سازنده به خیر و خوشی تمام شود. علاوه بر این، این عزیزان باید مراقب باشند که از قلم نیفتند.

وی در پایان گفت: درخواست شبکه نسیم از این عزیزان که سرمایه های رسانه ای هستند رفع مشکلات در فضای گفت وگو است و در صورت عدم رفع آن باید در تریبون های قانونی پیگیری شود. طبق قرارداد، نه در رسانه یا فضای عمومی.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا