ترند های روز

«Cat City 2» وارد سینماها شد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، سید جواد هاشمی که سه سال پیش قسمت اول «شهر گربه ها» را در سینماها اکران کرد، این روزها منتظر زمان نمایش قسمت دوم این فیلم است.

ایسنا نوشت: این فیلم کودک و نوجوان در شرایطی برای اکران آماده می شود که پس از گذشت پنج ماه، هیچ فیلم جدیدی از این دست به سبد اکران اضافه نشده و به نظر می رسد فیلم مهمی در سینمای کودک تولید نشده است. و نوجوانان این در حالی است که در آیین نامه اکران ۱۴۰۳ سرگروه ها موظف به نمایش فیلم برای کودکان هستند، اما به دلیل نبود فیلم مناسب، این بند از آیین نامه تقریبا حذف شده است.

به این ترتیب در گیشه سینما در فصل تابستان و تعطیلات مدارس که بهترین زمان برای تفریح ​​کودکان به صورت خانوادگی است، تاکنون چیزی به جز انیمیشن های «ایلیا در جستجوی قهرمان» و “عيد نوروز”. ” که از ابتدای سال روی اکران سینماها بوده است.

جواد هاشمی که دوست دارد دوباره در این زمینه فیلم بسازد، تاکید می کند که به دلیل شرایط مالی و هزینه های بالای تولید، دیگر کار در این بخش آسان نیست. وی در مصاحبه های قبلی خود از ممیزی های مختلف و عجیب در فیلم های کودک انتقاد کرد و اظهار داشت: من سال ها معلم بودم و می دانم باید چه کار کنم. به صراحت می‌توانم بگویم که دوست دارم برای بچه‌ها فیلمی بسازم که آنها را به فکر و رقص وادار کند، اما به نظر می‌رسد خیلی‌ها آن تفکر یا آن رقص را نمی‌خواهند. در این شرایط فیلمی بسازید که هم شاد باشد و هم قابل تامل. برای بچه ها مثل بالا رفتن از کوه قاف بدون دست و پا است.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا