ترند های روز

بهترین سریال کره ای جدید که در مرداد و شهریور خواهیم دید

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، علاقه مندان به کمدی های عاشقانه قطعا از تماشای «پاک کن حافظه بد»، «بدون سود، بدون عشق» و «سیندرلا در ساعت 2 بامداد» لذت خواهند برد. کسانی که به دنبال درام های احساسی تری هستند می توانند منتظر فصل دوم «پاچینکو» باشند.

به گزارش فرادید، طرفداران اکشن و هیجان در این ماه دست خالی نخواهند ماند. سریال های ظالم و قرباغه با داستان های جذاب و هیجان انگیز خود مطمئنا بینندگان زیادی پیدا خواهند کرد.

در اینجا لیستی از 12 سریال برتر ماه آینده را مشاهده خواهید کرد.

1. پاک کن خاطرات بد. پاک کن حافظه بد
این یک کمدی رمانتیک در مورد لی گان (با بازی کیم جائه جون) است. یک تنیسور با استعداد دچار مصدومیت می شود و دوران حرفه ای او به پایان می رسد. زندگی و اعتماد به نفس او به شدت کاهش می یابد و در نهایت به بدترین نقطه زندگی اش می رسد. او تصمیم می گیرد تا یک روش تازه اختراع شده پاک کردن حافظه را امتحان کند و با اعتماد به نفس جدیدی دوباره متولد می شود.

جین سه یون در این سریال نقش کیونگ جو یون را بازی می کند. یک روانپزشک عصبی که به طور غیرمنتظره ای به اولین عشق لی گون در خاطرات تغییر یافته اش تبدیل می شود.

2. ریتم کند عشق; عشق راه رفتن
داستان این سریال پس از پایان جنگ کره در یک شهر خیالی می گذرد. یک نابغه پیانو به نام جو هیونگ (با بازی کوون هیون بین) از سئول برای یک سال در یک ماموریت ویژه به دهکده فرستاده می شود. او در آنجا با ها نا کیونگ (با بازی سونگ جی وو)، داروساز که دختر یکی از مقامات بلندپایه کره شمالی است آشنا می شود و تنها احساسات قوی مانند عشق را از طریق کتاب تجربه کرده است. جو هیونگ از طریق موسیقی با نا کیونگ ارتباط برقرار می کند و دنیای عاطفی او شروع به تغییر می کند.

3. عشق در خانه; عاشقانه در خانه
این سریال داستان خانواده ای از هم گسیخته را دنبال می کند که پدرشان به خانه بازمی گردد و امیدوار است با آنها آشتی کند. بیون مو جین (با بازی جی جین هی) و گئوم یئون (با بازی کیم جی سو) پدر و مادر هستند و می رائه (با بازی سون نا یون) و هیون جائه (با بازی یون سان). -ها) فرزندان آن دو هستند.

مو جین پس از 11 سال برمی گردد و سعی می کند همسر سابق خود را به دست آورد. می‌رائه که اکنون نان‌آور خانه است، با بازگشت او مخالفت می‌کند، در حالی که برادر مشکل‌سازش از بازگشت پدر خوشحال است. در همین حال، Mi-rae با Nam Tae-Pyeong، یک ورزشکار سابق تکواندو و نگهبان وارد رابطه شده است.

4. تعالی; افتخار شما
در این بازسازی کره ای سریال آمریکایی «عالیجناب»، سون هیون جو نقش قاضی سونگ پان هو را بازی می کند. مردی عادل که عدالت و آسایش را برای کسانی که در شهر ووون زندگی می کنند به ارمغان می آورد.

از سوی دیگر، کیم گانگ هیون (کیم میونگ مین) رهبر بی رحم کارتلی است که در همان شهر فعالیت می کند. اما علیرغم ظاهر سردش، پدری دوست داشتنی و فداکار است. داستان اصلی سریال در مورد تقابل این دو شخصیت برای محافظت از اطرافیان است.

بهترین سریال کره ای جدید که در مرداد و شهریور خواهیم دید

5. خانواده کامل; خانواده کامل
این سریال داستان زندگی چوی سون هی (با بازی پارک جو هیون) را دنبال می کند. دانشجویی که انگار زندگی و خانواده کاملی دارد. اما دنیای او پس از مرگ دوستش پارک کیونگ هو (با بازی کیم یونگ دائه) از هم می پاشد و خانواده او به طور فزاینده ای نسبت به یکدیگر مشکوک می شوند.

6. بی رحمانه; ظالم
دولت کره جنوبی در حال اجرای یک برنامه تحقیقاتی مخفی به نام Zalem است که یک تقویت کننده قوی بیوشیمیایی ایجاد می کند. با این حال، پس از اطلاع جاسوسان آمریکایی از این پروژه، کره ای ها مجبور می شوند این برنامه را تعطیل کنند. فرض بر این است که نیروهای کمکی به آمریکا تحویل داده شود، اما در این انتقال آخرین نمونه از یک “ظالم” ناپدید می شود.

چا سئونگ وون در این سریال نقش ایم سانگ را بازی می کند. یک مامور سابق تبدیل به یک قاتل شد که ماموریتش از بین بردن همه طرف های درگیر در این پروژه بی رحمانه است. در همین حال، نمونه گم شده به دست کارگردان چوی (با بازی کیم سون هو) می افتد که مخفیانه پروژه بی رحمانه را با تیمش ادامه می دهد.

7. تاریکی; خاموشی
سریال هیجان انگیز «سکوت» بر اساس رمان «سفید برفی باید بمیرد» ساخته شده است. این سریال داستان دو کارآگاه را دنبال می کند که به بررسی وقایع عجیب در یک شهر می پردازند. Baeun Yoo-han در این سریال نقش Goo Jung-woo را بازی می کند. یک دانش آموز با استعداد زود وارد دانشکده پزشکی می شود، اما یک سفر بعد از امتحان با دوستان دبیرستانی اش اشتباه می شود و او به قتل دو همکلاسی متهم می شود. داستان اصلی سریال از زمانی شروع می شود که او پس از گذراندن 11 سال در زندان به زادگاهش بازمی گردد.

بهترین سریال کره ای جدید که در مرداد و شهریور خواهیم دید

8. محبت به همسایه; عشق همسایه
در کمدی عاشقانه «همسایه عشق»، جونگ هه این و جونگ سو مین نقش دو دوست دوران کودکی را بازی می کنند که در بزرگسالی دوباره به هم می رسند. آنها از کودکی به دلیل دوستی مادرانشان صمیمی شدند اما بعداً از هم جدا شدند.

به عنوان یک بزرگسال، چوی سونگ هیو یک معمار جوان برجسته است که در کار خود تقریباً عالی است. سونگ هیو علیرغم موفقیت، جذابیت و محبوبیتش، آرزو دارد برخی از وقایع گذشته خود را فراموش کند. در همین حال، Bae Seok-ryu به دنبال یک شغل سطح بالا به عنوان مدیر محصول برای یک شرکت بزرگ است، اما یک روز به طور ناگهانی کار را ترک می کند. با بازگشت به زادگاهش، دوباره چوی سونگ هیو را ملاقات می کند.

9. پاچینکو (فصل دوم); پاچینکو
پاچینکو داستان چندین نسل از یک خانواده مهاجر کره ای را در زمان های مختلف روایت می کند. فصل دوم همان جایی است که فصل اول به پایان رسید. خانواده Son-ja برای زنده ماندن در طول جنگ جهانی دوم در اوزاکا در دهه 1940 تلاش می کند تا در سال 1989، نوه خانواده، پس از لغو یک معامله بزرگ در پایان جنگ، از نو شروع کند.

10. قورباغه; قورباغه
این سریال مهیج داستان دو صاحب مسافرخانه در دو تایم لاین متفاوت را روایت می کند که تجربه های مشابه و عجیبی دارند. یون کی سانگ نقش گو سانگ جون را بازی می کند که متل کوچکی را در یک منطقه روستایی در تابستان سال 2000 اداره می کند، در حالی که کیم یون سوک نقش جون یونگ ها را بازی می کند که در حال حاضر متل را اداره می کند.

با ورود یک زن مرموز به ملک آنها، زندگی هر دو مرد از هم می پاشد. با این حال، آنها تصمیمات کاملا متفاوتی می گیرند.

11. سیندرلا در ساعت 2 بامداد; سیندرلا ساعت 2 بامداد
این یک کمدی عاشقانه یقه سفید درباره یک زن عملگرا است که سعی دارد از نامزد رمانتیک خود جدا شود. شین هیون بین در این سریال نقش یون سو را بازی می کند. مدیر موفقی که با سئو جو وون (با بازی مون سانگ مین)، مرد جوانی که در همان شرکت کار می کند، وارد رابطه شده است.

بهترین سریال کره ای جدید که در مرداد و شهریور خواهیم دید

اما یون سو بعداً متوجه می‌شود که نامزدش پسر خانواده‌ای است که صاحب شرکت هستند. در همان زمان مادر جو وون با او تماس می گیرد و مبلغ زیادی پول به او پیشنهاد می کند تا از پسرش جدا شود. یون سو که به عشق واقعی اعتقادی ندارد، تصمیم می گیرد این پیشنهاد را بپذیرد، اما جو وون که به عشق واقعی اعتقاد دارد، امتناع می کند و به تلاش برای ماندن با یون سو ادامه می دهد.

12. بدون منفعت، بدون عشق; بدون سود عشق وجود ندارد
در این سریال، شین مین آه (بلوز ما) نقش سون هه یونگ را بازی می کند. حسابداری که تحت هیچ شرایطی از ضرر دادن خودداری می کند. بنابراین زمانی که او فکر می کند ممکن است یک ترفیع را از دست بدهد، هه یونگ تصمیم می گیرد یک عروسی ساختگی برگزار کند و روسا و همکارانش را دعوت کند.

کیم جی ووک (با بازی کیم یونگ دائه) نقش یک جوان خوش قلب را بازی می کند که نمی تواند به نیازمندان نه بگوید و به همین دلیل در بین مشتریانش بسیار محبوب است. وقتی هه یونگ به او نزدیک می شود تا نقش همسرش را بازی کند، درگیر نقشه ای پیچیده می شود.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا