ترند های روز

محسن تنابنده از ساخت «پایتخت ۷» خبر داد/ این سریال کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، طی یک سال گذشته موضوعات مختلفی در خصوص تولید پروژه «پایتخت» مطرح شده است. از ساخت قسمت ویژه فیلم تا ساخت فصل جدید این سریال هر بار اخبار غیر رسمی در فضای مجازی سر و صدا می کرد.

مهر نوشت: مدیران تلویزیون از یک سال گذشته بدون اشاره به فیلمنامه از مذاکره بر سر ساخت سریال «پایتخت» صحبت می کردند و اینکه این مسیر نه تنها در بن بست نیست، بلکه تعامل و مذاکره با عوامل نیز در جریان است. به بهترین نحو در حال انجام است. در همان زمان شایعات و اخباری مبنی بر حضور یا عدم حضور برخی بازیگران در فصل جدید این سریال به گوش رسید. تا اینکه هومن حاجی عبداللهی از طریق توییت هایی از برخی از این اتفاقات خبر داد. ابتدا تصویری از آغاز کار عوامل «پایتخت» منتشر کرد که این تصور را ایجاد می کرد که فیلمبرداری و تصویربرداری سریال آغاز شده است و سپس در تصویر دیگری از پشت صحنه این سریال به گزارش حضور بهرام افشاری در این سریال پیش از این گفته شده بود که وی به دلیل مشغله کاری در این پروژه حضور ندارد.

مهدی نقویان رئیس سیمافیلم اخیرا در گفت وگویی از مرحله پیش تولید این سریال خبر داده و گفته است که با توجه به اینکه این سریال پس از پنج سال تولید می شود، پیش تولید سنگینی دارد.

با این حال محسن تنابنده بازیگر و نویسنده اصلی سریال شب گذشته 2 روز پس از این گفت و گو با انتشار ویدئویی در صفحه مجازی خود از آغاز به کار «پایتخت» جدید خبر داد.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا