ترند های روز

یک ایرانی مجلل ترین خانه هالیوود را خرید

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاینروز دوشنبه 15 مرداد 1354 روزنامه اطلاعات از بورلی هیلز کالیفرنیا گزارش داد که یک ایرانی مجلل ترین خانه هالیوود را در حراجی خرید. متن خبر به شرح زیر بود:

یک تاجر 60 ساله ایرانی به نام نصرالله افشانی برنده مزایده اموال کمدین معروف هارولد لوید واقع در هالیوود شد و خانه این کمدین آمریکایی را که یکی از مجلل ترین خانه های هالیوود است به قیمت یک میلیون و 600 هزار دلار (بیش از بیش از) خرید. 11 میلیون تومان).

یک تاجر ایرانی که دو سال است در آمریکا زندگی می‌کند، پس از پرداخت مبلغی هنگفت برای خرید خانه‌ای که از خانه‌های مجلل و قدیمی هالیوود است، در جمع خبرنگاران گفت: انگیزه‌اش برای خرید خانه این بازیگر معروف علاقه زیادی به هنرپیشه دوران فیلم صامت یک فیلم هالیوودی داشته است. این تاجر ایرانی گفت که تصمیم دارد خانه را به همان شکل قبل نگه دارد، اما در عین حال امکان فروش بخشی از زمین وجود دارد.

سو لوید گاستی، نوه 23 ساله هارولد لوید، گفت که او و مدیران املاک تا سه شنبه شب [۷ مرداد ۵۴] او گفت که آنها تصمیم خواهند گرفت که آیا این معامله را بپذیرند یا نه، به دلیل بدهی به بانک، خانواده هارولد لوید مجبور به فروش ملک 6 هکتاری شد که زمانی محل برگزاری مجلل در هالیوود بود.

لوید در این خانه از ستاره های موفق هالیوود مانند مری پیکفورد، داگلاس فیربنکس و چارلی چاپلین استقبال کرد.

خانه هارولد لوید به سبک رنسانس ایتالیا ساخته شده و دارای 44 اتاق و هفت باغ مجزا است. استخر این خانه بزرگ است و ابعاد استخر المپیک را دارد. این خانه مجلل دارای دوازده فواره و یک زمین گلف است.

ساختمان خانه شامل یک اتاق سینما نیز می شود. در خانه درخت کریسمس بزرگی وجود دارد که این هنرپیشه فقید هر ساله با پنج هزار تزئین ارزشمند آن را تزئین می کند.

سایر شرکت کنندگان در حراج برنده این تاجر ایرانی ارزش خانه خریداری شده را دو میلیون دلار عنوان کردند.

پ.ن: قیمت این خانه 58 هزار تومان به دلار: 92 میلیارد و 800 میلیون تومان.

25957

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا