بازی

خرید و فروش دانه های همستر کامبت روی دیوار با قیمت های میلیاردی!

به گزارش فارسیرو، به نقل از تجارت نیوز، من یک اکانت همستر دارم که با گوشیم می فرستم، همه کارها را با دست خودم انجام می دهم و تقلبی نیست و امکان بلاک وجود ندارد، ماشین را عوض می کنم. با کویک، لیفان، تیبا و خودرو باید سالم و مدل 85 به بالا باشد.” این یکی از صدها تبلیغی است که در مورد حساب های همستر در فضای مجازی ارسال شده است. تبلیغاتی که با رویای همستر کمبت قرار می گیرند و معلوم نیست واقعا خریدار برای آنها وجود دارد یا خیر.

همستر کمبت به یک پدیده جهانی تبدیل شده است که در ایران مورد توجه ویژه قرار گرفته است. امروزه یا افراد وارد بازی همستر کامبت شده اند و یا به احتمال زیاد افرادی را در اطراف خود دیده اند که با سرعت و مکرر انگشتان خود را روی صفحه گوشی ضربه می زند. اگر از خدمات حمل و نقل عمومی نیز استفاده کرده باشید، با انبوهی از مردم مواجه خواهید شد که مدام بر روی صفحه نمایش گوشی خود ضربه می زنند و گاهی اوقات با یکدیگر تبادل نظر می کنند. فرقی نمی کند این افراد چند ساله باشند، چه مرد باشند و چه زن، در هر سنی و از هر گروهی می توان طرفداران همستر را پیدا کرد و البته نوجوانان و جوانان بیشتر درگیر آن هستند.

با افزایش محبوبیت بازی همستر، برخی از مسئولان در مورد این بازی اظهار نظر کرده اند. وزیر ارتباطات می گوید مبارزه با همستر فقط یک بازی است و نباید جدی گرفته شود و پلیس فتا می گوید مبارزه با همستر باعث تصادفات رانندگی شده است. تب همستر کمبت تبديل به تبي شديدتر از تب پوکمون گو که سال ها پيش در ايران و جهان جاري شد و دليل آن تنها يک چيز است: روياي يک شبه پولدار شدن.

همستر کمبت یک رویای پولدار شدن است!

در نتیجه این رویا، آگهی های فروش اکانت همستر کامبت نیز در صفحات مجازی منتشر می شود. این تبلیغات در اینستاگرام، تلگرام و سایر پلتفرم های تبلیغاتی آنلاین مانند دیوار و سیپور در دسترس هستند. متن برخی از این تبلیغات توهم رویای همستر را به کاربران نشان می دهد و به نظر می رسد نظارت دقیقی بر این تبلیغات وجود ندارد. مشاهدات البته تجارت نیوز خاطرنشان می شود که بسیاری از این تبلیغات روزها و هفته ها در اینترنت منتشر شده و به نظر می رسد هنوز به نتیجه نرسیده اند. ضمناً پس از صحبت با برخی از صاحبان این آگهی‌ها، به جرات می‌توان گفت که اکثر پوسترهای این نوع آگهی‌ها را افراد زیر ۱۵ سال تشکیل می‌دهند که بیشتر غرق رویاپردازی و رویا فروشی هستند.

از آنجایی که همستر کمبت به عنوان یک بازی ویدیویی شناخته می شود، اکثر این تبلیغات در قسمت بازی های دیجیتال سایت های تبلیغاتی قرار می گیرند. حضور این تبلیغات در اینستاگرام، تلگرام و پیام‌رسانی بومی عمدتاً محدود به گروه‌ها و کانال‌های جوانان مرتبط با بازی‌های ویدیویی یا سرگرمی است. متنی که تبلیغ کننده برای اکثر این تبلیغات نوشته است دور از ذهن است و همانطور که گفته شد بیشتر یک تخیل است. واقعیت این است که Hamster Combat هنوز توسط متخصصان دنیای ارزهای دیجیتال به رسمیت شناخته نشده است. اما تاریخچه ارزهای رمزنگاری شده مانند NatCoin باعث شده است تا کاربران از درآمدهای بادآورده همستر اینترنتی زیبا خودداری کنند. همانطور که در بالا در یادداشت ذکر شد. گفته می شد مشکلات اقتصادی و فشار مالی بر جوانان و نداشتن تخیل در مورد شغل مناسب آینده، ناخودآگاه همه آنها را به رویای پولدار شدن با همستر و امثال آن سوق داده است. این تار و پود رویاها اکنون به ابزاری برای دلالانی تبدیل شده است که هدفشان کسب درآمد از افکار و تخیل مردم است و شروع به انتشار آگهی های دور از عقل و منطق برای فروش اکانت هامستر کامبت خود کرده اند.

معاوضه همستر کامبت با اتوبوس های اسکانیا

دنبال کردن تجارت نیوز در شبکه های اجتماعی و سایت های تبلیغاتی گفته می شود که متن آگهی های تجاری فروش همستر گاهی به مبادله کالا با کالا اشاره می کند و آگهی دهنده حساب خود را با انواع خودرو یا حتی زمین و مسکن مبادله می کند. به عنوان مثال در متن برخی از این تبلیغات، میلیاردها اکانت همستر با چند صد میلیون سکه قیمت گذاری شده است، یا شخص دیگری در آگهی خود تاکید کرده است که فقط حساب خود را با اتوبوس های اسکانیا مبادله می کند. قیمت های بین 15 تا 50 میلیون تومان نیز بیشتر این آگهی ها را پوشش می دهد و به نظر می رسد دامنه جغرافیایی این آگهی ها به تمام شهرهای ایران اعم از پایتخت و سایر کلانشهرها و حتی شهرهای کوچکتر مانند رویان، آق گلا، هشتبندی برسد. ، آبکوه و غیره این موضوع نشان دهنده نفوذ همسترهای کمبت به اقصی نقاط ایران است و به نظر می رسد دندان های تیز این موجود قرار است تمام زمین را در شهرها و شهرستان های ایران کنده کند.

تبلیغ کنندگان بازی همستر در برخی از تبلیغات خود مدعی شده اند که اکانت را به همراه گوشی می فروشند و اکانت تلگرام را انتقال می دهند. این آگهی ها معمولا قیمت بیشتری دارند و قیمت ها از صد میلیون تومان تا گاهی میلیاردها متغیر است. شایان ذکر است که افراد هنگام قرار دادن آگهی هایی که در آن قیمت کالای خود را چند صد میلیون تومان درج می کنند، در بسیاری از موارد از دادن شماره تلفن خودداری می کنند و این می تواند نشانه تبلیغات تقلبی باشد.

خرید و فروش دانه های همستر کامبت روی دیوار با قیمت های میلیاردی!

باید گفت که خرید و فروش اکانت همستر کامبت چیزی نیست که بتوان آن را ممنوع کرد یا به افراد توصیه کرد، کاربران باید به صلاحدید خود بدانند که آیا می خواهند وارد همستر کامبت شوند یا خیر، اما با بررسی تبلیغات منتشر شده در مورد آی تی. . این بازی را می توان گفت که بسیاری از آنها با واقعیت فعلی وضعیت ارزهای رمزپایه متعلق به این همستر کت و شلوار مطابقت ندارد. هنگام مرور تبلیغات همستر، قیمت ها از 10000 تا میلیاردها متغیر است و کاربران سردرگم نمی دانند به کدام تبلیغ اعتماد کنند. کارشناسان معتقدند اگر افرادی قصد ورود به دنیای بازی های همستر و نت کوین را دارند، بهتر است پس از کسب اطلاعات لازم در مورد آن، خودشان وارد این دسته شوند تا در صورت بروز مشکل در آینده، ضرر و زیان زیادی به معیشت آنها وارد نشود. .

روز به روز بر تعداد آگهی های مجهز به تصاویر همستر در حالت ها و استایل های مختلف افزوده می شود و اکنون با نگاهی به وب سایت هایی که تبلیغات در آنها منتشر می شود، می توان گفت که هر ساعت ده ها آگهی مرتبط با این موضوع منتشر می شود. در گفتگوی خبرنگار با برخی از سردبیران، این آگهی توسط آنها مسدود شده است، بنابراین پیشنهاد می شود با دقت مضاعفی نسبت به خرید این آگهی ها اقدام شود. ضمن اینکه امید است حداقل پیگیری انتشار این آگهی ها توسط پلتفرم های بومی با دقت بیشتری صورت گیرد تا به بستری برای سودجویان تبدیل نشود.

2272227

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا