ترند های روز

گریم متفاوت سارا بهرامی در یک نمایش و اخبار از دو تئاتر دیگر

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، اولین تصویر از گریم متفاوت سارا بهرامی در برنامه جیب های پر نان منتشر شد. نمایش «جیب های پر نان» به کارگردانی علیرضا گودرزی و تهیه کنندگی جلال تیموری از ۲۴ تیرماه در تماشاخانه ایرانشهر آغاز شده و تا ۲۴ مرداد ادامه دارد. سارا بهرامی در این نمایش با گریمی متفاوت توسط بهاره اسدی روی صحنه می رود. سارا بهرامی پیش از این در تمرین نمایش «جیب نان» مجروح شده بود اما حالا با وجود مصدومیت هر شب روی صحنه تئاتر حاضر می شود. «جیب های پر از نان» نوشته متی ویسنییک و ترجمه وحید رهبانی است. نمایش «جیب های پر از نان» ساعت 21:15 در تماشاخانه ایرانشهر در سالن استاد سارقیان اجرا می شود.

بازیگران نمایش «قضیه تفنگ چخوف» معرفی شدند
پس از اجرای نمایش «چخفتا»؛ اشکان پیر دل زنده «پرونده تفنگ چخوف» نوشته احسان بدخشان را در تئاتر هامون اجرا کرد.
بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه; محمدعلی الحمد، مهران اکبری، نیکو پشوتان، عماد جوادپور، محمد معتضدی، پرستو الماس، یگانه منصوری، سیاوش کریما، سارا عزیزی، نیلان نکویی و درسا مهری هستند.
در خلاصه داستان «پرونده تفنگ چخوف» آمده است: «ده نفر از بزرگ ترین سلبریتی های جهان برای اولین بار در جهان پس از مرگ در یک مسابقه با هم شرکت می کنند و…»
تهیه کنندگان این نمایش که روزهای پایانی شکل گیری خود را می گذراند؛ ریحانه راد و امیر موسی کاظمی حضور دارند، نیما عباسی اشکان پیر دل زنده را در این نمایش همراهی می‌کند و دیگر بازیگران «پرونده تفنگ چخوف» نیز در روزهای آینده معرفی خواهند شد.

گریم متفاوت سارا بهرامی در یک نمایش و اخبار از دو تئاتر دیگر

Cannibal، نمایشی که عموم مردم را به سفری عجیب می برد
نمایش آدم خوار به نویسندگی و کارگردانی علی کاظمی وند از پنجشنبه 13 مرداد در بوتیک تئاتر ایران (اکنون) روی صحنه می رود.
می توان گفت Cannibal Show از معدود نمایش هایی است که در حین اجرا مخاطب را به چالش می کشد. چالش هایی که ترس، وحشت، رمز و راز، هیجان و غیره را به همراه دارند.
نمایش آدمخوار به نویسندگی و کارگردانی علی کاظمی وند می باشد. کارگردان جوانی که پیش از این نمایش نمایش های زیادی را در تهران و تبریز کارگردانی کرده است.
در خلاصه نمایشگاه Caníbal آمده است: نقاش آثار خود را در گالری نگه می دارد و مخاطبان خود را به مهمانی دعوت می کند. در این مهمانی اتفاقات عجیب و سفر به دنیاهای مختلف تجربیات جالبی را برای عموم به وجود می آورد. در نمایش آدم خوار، با ورود مخاطب، هیچکس نمی تواند تا پایان بازی هایی که برای او طراحی شده است، آنجا را ترک کند و باید تماشاگران را همراهی کند. بازیگران تا پایان داستان.
از جمله بازیگران نمایش چالش برانگیز آدم خوار به تهیه کنندگی گروه آدمخوار عبارتند از: مهشید پهننده، آینوش ضیایی، شکوفه شیخی، معصومه نوروزی، ناسترن گرایلی، ملیکا فتحی راد، علی کرم پور، جواد وکیلی، رضا صفری، کیانوش ملک، مهدی اشاره کرد. نخجیری. همچنین مدیر پروژه: گروه هنری آیتون.
مشاور پروژه: میلاد آدی مکری، عکاس: علی قدیان، گرافیست: وحید زینی زاده و مدیر روابط عمومی: جعفر پاکزاد.

گریم متفاوت سارا بهرامی در یک نمایش و اخبار دو تئاتر دیگر

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا