ترند های روز

مجسمه های جاودانه ۱۴ هنرمند تناولی یا یار احمدی در نمایشگاه

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، نمایشگاهی شامل مجموعه مجسمه های جاودانه ۱۴ هنرمند مجسمه ساز در قالب یک نمایشگاه گروهی در اختیار هنردوستان قرار می گیرد. فرزانه اسعدی، سیمین اکرمی، پرویز تناولی، بهمن دادخواه، پانته آ رحمانی، مجتبی رمزی، هادی روشن ضمیر، ایرج زند، مهدی سحابی، سعید شهلاپور، آذر شیخ بهاالدین، رضا لواسانی، پریدخت مشاکحمزادی، رضا؛ هنرمندانی هستند که آثارشان در این رویداد به نمایش گذاشته می شود.
در این رویداد 21 مجسمه برنزی، چوبی و فایبرگلاس در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد. عنوان «عجمان» انتخاب شده برای این نمایشگاه در زبان پارسی باستان به معنای «بی زمان» و بی نهایت است. می توان گفت وجه مشترک این آثار عنصر بی زمان موجود در آنهاست و این مجسمه ها به بیننده امکان جستجوی فراتر از محدودیت های زمانی و مکانی را می دهند. گویی با نوعی بی زمانی یا تعلق به همه زمان ها مواجه بودیم.

علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه «عجمان» می توانند از روز جمعه 14 مردادماه از ساعت 16 تا 20 به گالری سهراب به نشانی حدفاصل مفتح و رامسر به نشانی 142 مراجعه کنند. این نمایشگاه تا 22 مرداد ادامه دارد و ساعات بازدید از آن همه روزه از ساعت 11:00 صبح تا 20:00 و جمعه ها از ساعت 16:00 تا 20:00 می باشد. گالری یکشنبه ها تعطیل است.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا