ترند های روز

واکنش دختر سعید راد به دادگاه ها درباره نگهداری این بازیگر در خانه سالمندان / سوالی که راد هر روز از دخترش می پرسد / تمام جزئیات مراسم ختم

به گزارش خبرگزاری «فارسیرو»، صبح چهارشنبه 12 مردادماه، دو روز پس از درگذشت سعید راد، جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به این بازیگر در حیاط سینما تجمع کردند تا این پیرمرد را همراهی کنند. هنرمند از کشور به خانه ابدی اش.

ایسنا نوشت: در ابتدای این مراسم که میزبان کامران ملکی بود، علی دهکردی، مدیرعامل خانه سینما گفت: در ضیافت کهکشانی امروز فردین بزرگ، ناصر ملک مطیعی بزرگ و دیگر ستارگان مطرح سینما میزبان یک سوپراستار خواهند بود. و همیشه یک ستاره.” سینما یکی از ستاره های درخشان خود را از دست داده است اما این ستاره خاموش شدنی نیست. سعید راد برای همیشه ستاره فیلم های رعنا و بالا پررنگ می ماند.

محمدمهدی عسگرپور، رئیس هیئت مدیره خانه سینما نیز گفت: سعید راد فردی بود که عاشق کشورش بود و کارش را جدی می گرفت و این معجون بسیار ارزشمند است. خداحافظی با سینماگری که به دلایل مختلف مثل آقای راد که به خاطر عشق به کشور و مردمش به ایران بازگشته بود، تقریباً به آرزوی دست نیافتنی تبدیل شده است.

واکنش دختر سعید راد به انتقاد از نگهداری این بازیگر در خانه سالمندان سوالی که راد هر روز از دخترش می پرسد تمام جزئیات مراسم تشییع جنازه

پژمان بازغی رئیس انجمن بازیگران خانه فیلم نیز گفت: تعجب می کنم که چرا در این مراسم چهره های جوان کمتری می بینم و امیدوارم همدلی بیشتر شود چرا که این هنرمندان الگو هستند.
در ادامه از باشگاه پرسپولیس بابت این مراسم تشکر می کنم و با آقای راد چهره های این تیم خداحافظی می کنم.

کامران ملکی با اشاره به گرما و اینکه یکی از گرم ترین روزهای سال است، گفت: بسیاری از همکاران آقای راد به دلیل گرما نتوانستند در مراسم شرکت کنند اما در مراسمی که برگزار می شود حضور خواهند داشت. . بعد.

سام راد فرزند سعید راد در سخنانی کوتاه گفت: ایران و سینمای ایران یک عقاب و یک بازیگر حرفه ای را از دست داد و ما پدرمان را از دست دادیم. این روزها تاریخ تولد و وفات او منتشر شده اما بین آنها خط فاصله وجود دارد. پدرم بین تاریخ تولد تا مرگش برای تو زندگی کرد.

نقا راد دختر این هنرمند در ادامه بیان کرد: من و برادرم فرزندان سعید راد ستاره سینما هستیم و به نمایندگی از تمام خانواده از حضور شما و دعای خیر شما که راهنمایی پدرم است تشکر می کنم. سعید راد سال ها روی پرده می درخشید; ستاره ای که عشقش دوربین بود و روحش پرسپولیس.

وقتی شنیدند پدرم حالش خوب نیست همه تعجب کردند و گفتند چطور آن بازیگر سالم در بیمارستان به سر می برد. من و همسرم 10 ماه با عشق و قدرت از پدرم مراقبت کردیم تا اینکه به دلیل شرایطش مجبور شدیم او را به آسایشگاه خصوصی منتقل کنیم، اما متاسفانه قضاوت برای برخی افراد بی فکر به عادت تبدیل شده است، در حالی که این موضوع یک خط قرمز است. پدرم بود و چه حیف که دوباره این “اصلاح” را منتشر نکردند.

وی افزود: پدرم هر روز از نگار می پرسد: خوب می شوم؟ و متأسفانه این انتظار بی پاسخ ماند. دوست نداشت در این مدت کسی او را ببیند چون سعید سلطان سینما بود. در این مدت خبر درگذشت چند تن از یارانش او را بسیار ناراحت کرد، اما نتوانست چیزی بگوید.

درگذشت آتیلا پسیانی، داریوش مهرجویی، فریماه فرجامی، فرمارز اصلانی و بدتر از آن رضا داودنژاد او را بسیار ناراحت کرد و گفت: من اینجا چه کار می کنم؟ وی در پایان از حاضران خواست تا پدرش را تشویق کنند.

قسمت پایانی مراسم قرائت شعر توسط برادرزاده این بازیگر بود و سپس به همراه اجرای آهنگ سلام اخره احسان خواجه امیری به محل کار هنرمندان دعا خوان بر پیکر سعید راد اعزام شد. . پیکر سعید راد طبق وصیتش در جوار آرامگاه محمدعلی فردین (بازیگر) که در طبقه فوقانی آرامگاه محمد اشتری (فیلمنامه نویس) قرار دارد، به خاک سپرده می شود.

در حاشیه:

* با ورود پیکر این هنرمند به صحن سینما، مراسم دقایقی قبل از ساعت 10 با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد که به دلیل ازدحام جمعیت شروع مراسم با تاخیر برگزار شد.

* اگرچه اجرای برنامه هایی از این دست در سینما بی سابقه نیست، اما ورود پرتعداد مردم باعث بی نظمی شد و به همین دلیل حضور برخی از هنرمندان در قسمت اصلی مراسم با مشکل مواجه شد.

* روح الله زم، احمدرضا درویش، تهمینا میلانی، مازیار میری، مجید قناد، منوچهر شاهسواری، هومان حاجی عبداللهی، علی اوجی، محمود خوردبین، سید غلامرضا موسوی، جمشید گرگین، علی قائم مگی، حمید استیلی (بازیکن سابق فوتبال)، اصغر حاجی ، ساره بیات، امید زنگدانی، اصغر سمسارزاده، کروش سلیمانی و… از جمله حاضران در این مراسم بودند.

مراسم یادبود سعید راد روز جمعه 14 مرداد از ساعت 14 تا 16 در مسجد الرسول واقع در سعادت آباد برگزار می شود.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا