ترند های روز

«داستان یک شوالیه» هیث لجر روی صحنه می رود/شوالیه تقلبی بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، «داستان یک شوالیه» به نمایشی موزیکال تبدیل می شود و سال آینده در شهر منچستر انگلستان اجرا می شود.

به گزارش مهر، این فیلم در سال 2001 با بازی هیث لجر، پل بتانی و روفوس سوول ساخته شد. لجر در این فیلم نقش دهقانی را بازی می کند که در نقش یک نجیب زاده ظاهر می شود. او اصالتی ندارد و با جعل عنوان لرد اولریک در مسابقات نیزه‌بازی شوالیه‌ها شرکت می‌کند و طوفانی ایجاد می‌کند، اما کنت ادهمار (سوئل) از دادن تاج و تخت خود به او خودداری می‌کند و رقابتی سخت به راه می‌افتد.

این فیلم توسط برایان هلگلند نوشته و کارگردانی شده است. او اخیرا فاش کرد که سعی کرده دنباله ای برای این فیلم با محوریت دختر نوجوان شخصیت لجر بسازد و سونی و نتفلیکس به آن ابراز علاقه کردند، اما در نهایت آن را رد کردند.

این نمایش که از 11 آوریل 2025 روی صحنه خواهد رفت، بر اساس اقتباس صحنه ای نوشته برونا سی تیتلی به کارگردانی راشل کاوانا و طراحی رقص مت کول ساخته شده است.

هلگلند می‌گوید: «بیش از بیست سال پیش، من در میان گروه بزرگی از بازیگران و خدمه حضور داشتم و همه از ساخت آن فیلم خوشحال بودیم. من می توانم همان شادی و عشق را در هنگام تماشای تریلر آن فیلم که اخیرا توسط ریچل کاوانا و برونا سی تیتلی ساخته شده است، احساس کنم.

هیث لجر بازیگر استرالیایی که در سن 28 سالگی و در اوج موفقیت به دلیل مصرف نادرست داروها درگذشت، پس از مرگش برای بازی در نقش جوکر در «شوالیه تاریکی» جوایز متعددی از جمله اسکار بهترین را از آن خود کرد. اینها شامل بازیگر نقش مکمل مرد، جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و جایزه بفتا بود.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا