ترند های روز

محسن چاوشی ۱۱۰ زندانی را آزاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، بر اساس اعلام ستاد دیه کیشور، عاشورای حسینی امسال در فهرست فعالیت های عام المنفعه افراد و بدن های ایشان تلاش بی وقفه هنرمند نامی کشور بود که در مدت کوتاهی پس از فراخوان آقای آقای برای حمایت از ۱۱۰ زندانی مالی و محکوم به دیه جرایم غیرعمد، بسیاری از دوستداران این چهره دست به کار شدند و مبلغی معادل یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان واریز کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با واریز فالوورهای خواننده آزادی در اینستاگرام، مابقی بدهی یکصد و ده پرونده مددجویان با حمایت ستاد مردمی دیه تامین شد و در روز عزاداری عاشقان. حسینی، بسیاری از خانواده های نیازمند منتظر خبر آزادی نگهبانان بودند و برخی از اعضای خانه که برای هیچ چیز بسته شده بودند، ترکیدند و اشک شوق از چهره فرزندان و همسرانشان جاری شد.

به همت ستاره فرهنگ و هنر کشور در دهمین روز از ماه محرم الحرام مردان و زنان دربندی از هفت استان چهارمحال و بختیاری، گیلان، مازندران، خراسان جنوبی، کرمان، کردستان و آذربایجان شرقی شرایط استخراج آنها در کوچیک تکیه فراهم شد و تعداد زیادی از این افراد با کمک مالی محسن چاوشی آزاد شده اند و برخی نیز مراحل اداری نهایی را طی می کنند تا سرانجام از زندان آزاد شوند.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا