ترند های روز

فرانسیس فورد کاپولا جایزه/ افتخار دیگری را در مرکز کندی دریافت می کند

کارگردان برنده اسکار فرانسیس فورد کاپولا امسال در مرکز کندی تجلیل خواهد شد.

مهرنوشت: کاپولا که اخیراً با جدیدترین فیلمش «مگالوپولیس» در جشنواره کن حضور داشت، با ابراز خرسندی از همکاری با هنرمندان بزرگ و انسان‌های فوق‌العاده در طول زندگی حرفه‌ای‌اش، افزود: هرگز از یادگیری دست نمی‌کشم و هیچ چیز بهتر از بودن نیست. ” در اطراف کسانی که به من الهام بخشیدند، کسانی که در دوران تاریک مرا تحسین می کردم و تشویقم می کردند.

گروه راک گریت فول دد، بانی رایت خواننده و ترانه سرای برنده جایزه گرمی، آرتورو سندووال نوازنده جاز و تئاتر آپولو کاپولا از جمله برندگان جوایز مرکز کندی 2024 هستند.

هر یک از این چهره ها بارها به دلیل دستاوردهای هنری خود مورد تجلیل قرار گرفته اند. از سال 1978، مرکز افتخارات کندی سالانه افرادی را که بافت فرهنگی را از طریق هنرهای نمایشی گسترش داده اند، شناسایی و تجلیل می کند.

مریل استریپ در سال ۲۰۱۱ این جایزه را دریافت کرد و پس از او در سال‌های بعد داستین هافمن، شرلی مک‌لین، تام هنکس، جورج لوکاس، آل پاچینو، نورمن لیر و سالی فیلد از دیگر دریافت‌کنندگان این جایزه در بخش فیلم آن بودند. . بیلی کریستال سال گذشته این جایزه را از دست رابرت دنیرو دریافت کرد و کوین هارت نیز یکی دیگر از افرادی بود که با این جایزه مفتخر شد.

مراسم اهدای جوایز امسال در 8 دسامبر در مرکز کندی برگزار خواهد شد.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا