ترند های روز

یک گلادیاتور مربی هنرهای رزمی می شود.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، به زودی یک فیلم رزمی با عنوان «جانور در من» ساخته می شود که یک فیلم اکشن ورزشی با بازی راسل کرو و دنیل مک فرسون است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مک فرسون در این فیلم نقش یک مبارز سابق هنرهای رزمی مختلط (MMA) را بازی می کند که بار تراژدی شخصی برادرش را به دوش می کشد و حالا با کمک یک مربی کهنه کار با بازی کرو تصمیم به بازنشستگی می گیرد. . برای انتقام برادرتان بیرون بروید و در مسابقات “یک قهرمانی” شرکت کنید.

تایلر اتکینز، نویسنده و کارگردان فیلم «پسر اقیانوس» این فیلم را کارگردانی کرده است.

تولید این فیلم قرار است اواخر امسال آغاز شود و تا اوایل سال 2025 ادامه یابد. تایلند یکی از مکان‌های تولید فیلم است و Impact Arena بانکوک، جایی که مبارزات این مجموعه در روز جمعه، 24 ژانویه برگزار می‌شود، یک صحنه کلیدی خواهد بود. برای فیلم انتظار می رود در هفته این مبارزات قسمت های مهمی از فیلم فیلمبرداری شود. کرو یکی از چهره هایی است که در این صحنه های بانکوک حضور خواهد داشت.

راسل کرو فیلمنامه را با دیوید فریگرو نوشته است.

فریگرو که همچنین تهیه کننده است، گفت: “با دسترسی به شبکه گسترده ورزشکاران و رویدادهای “One Championship”، ما آماده ارائه یک تجربه سینمایی هیجان انگیز هستیم که نشان دهنده قلب واقعی هنرهای رزمی است.

مسابقات ONE که قبلا در سنگاپور برگزار می شد، در سال 2011 آغاز شد و شامل مسابقاتی در هنرهای رزمی ترکیبی، موی تای، کیک بوکسینگ و سایر فرمت های هنرهای رزمی می شود. در طول همه گیری، او همچنین به عنوان یک نمایش واقعی به تلویزیون آمد و 13 قسمت از The Apprentice: A Hero Edition را تولید کرد.

کرو اولین بار در اواخر سال 2021 برای فیلمبرداری فیلم The Greatest Ride Ever اثر پیتر فارلی به تایلند رفت. او که به عنوان بازیگر نقش اول فیلم “گلادیاتور” شناخته می شود، در سال 2025 در فیلم های “روتکو” و “نورنبرگ” ظاهر خواهد شد.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا