ترند های روز

«یوسف و زلیخا» به گفته «عباس اکبری» به تلویزیون می آید.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، عباس اکبری تهیه کننده و نویسنده آثاری چون «چشم باد» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزانی»، «سفر در خانه» به کارگردانی «بهمن گودرزی»، «عقاب صحرا» به کارگردانی «مهرداد». خوشبت، «خانه ای دیگر» به کارگردانی «بهنوش صادقی» و… این بار به عنوان کارگردان تله نمایش ده قسمتی یوسف و زلیخا برای تلویزیون.

اکبری پیش از این مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک بود و علاوه بر سریال های تلویزیونی، آثار زیادی در زمینه فیلم و ترجمه، ترجمه آثار «صید فیلد» بسیاری از نظریه پردازان فیلمنامه را نیز در کارنامه خود دارد. نمایشنامه ها و فیلمنامه های معروف دنیا را به فارسی ترجمه کرده است که در نشریات متعددی به چاپ رسیده است.

عوامل یوسف و زلیخا آخرین ساخته عباس اکبری برای تلویزیون عبارتند از: فیلمنامه نویس و تنظیم بازیگر: نسرین صالحی، کارگردان تلویزیون: علیرضا آزادی، نور و تصویر: محمد کرمی – علی قاسمی، طراح گریم: ثمره برازنده – سپهر امیر افضل، صدابردار: سیامک نیازی، صدابردار: علی مزیدی، طراح صحنه و لباس: ستاره دهقانی، طراح صحنه: علیرضا صالحی، مدیر تولید: علی هومان، تدوین: نیکی اکبری، تصاحب کارگردان: حسین رضایی، دستیار کارگردان: علیرضا صالحی، طراح صحنه و منشی: دریا پارسا

خدمات: محمدتقی ژرفی نژاد، تهیه کنندگان: مهدی فیض آبادی – عباس اکبری، تولید شده در شبکه ثقلین و شبکه سحر.

بازیگران این سریال: حمید هدایتی: راوی – یعقوب و فرعون، یاسمن معاوی: راوی – زلیخا، محسن رضوی نیا: راوی – یوسف.

مجموعه ای از داستان ها در قالب تله نمایش، داستان یوسف (ع) را در ده قسمت روایت می کند.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا