ترند های روز

یوسف صیادی: بعد از «ساعت خوش» توقیف شدیم/ این ذهنیت در بین مدیران صدا و سیما وجود داشت که چهره ها نباید خیلی بزرگ باشد.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، یوسف صیادی پس از شایعات فراوان درباره محرومیت بازیگران «ساعت خوش» با تایید این خبر توضیحاتی در این باره ارائه کرد.

بازیگران «ساعت خوش» اعلام کردند که بعد از این نمایش توقیف شدند، برای شما هم این اتفاق افتاد؟

در ساعت خوش کارگردانی مقالات ورزشی بودم، اما واقعیت این است که مهران در کارگردانی سریال پرواز 57 چهره قابل قبول تری داشت. قبل از توقف ناگهانی ساعت خوش، تلویزیون به من سفارش ساخت سریال طنز دکتر جعلی و سریال دیگری را داد. زیر آسمان شهر را به رضا عطاران خواند. در اواسط ساخت این دو سریال بودیم که خبر توقیف به ما رسید و این دو سریال هرگز از تلویزیون پخش نشد. بعدها سریالی به نام زیر آسمان شهر ساخته شد اما با زیر آسمان شهر که قرار بود عطاران بسازد کاملاً متفاوت بود. بعد از اینکه همه ما ممنوع الکار شدیم، چند نفر از بچه های گروه افسرده شدند و حتی نصرالله رادش هم در بیمارستان بستری شد.

آیا دلیل ممنوعیت آن نامشخص بود؟

هیچکس اعلام نکرد که چرا ممنوع الکار شدیم، اما در آن سال ها این ذهنیت در بین مدیران صدا و سیما شکل گرفت که چهره ها خیلی بزرگ نباشد. یادم هست در همان سال هایی که ساعت ساخته می شد گاهی برای ارائه برنامه به شهرستان ها می رفتیم و بلافاصله بعد از بازگشت به تهران به حراست صداوسیما فراخوانده می شدیم. در آن زمان استقبال مردم عجیب بود و گاهی ما را با ماشین پلیس از محل خارج می کردند. در آن زمان که جنگ تازه تمام شده بود، مردم مثل الان به شادی و خنده نیاز داشتند.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا