ترند های روز

“یخ زده 3” در سال 2027 / بازگشت 2 خواهر اکران می شود

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، جنیفر لی، مدیر بخش خلاقیت دیزنی از هنر استفاده شده در انیمیشن موزیکال «یخ زده 3» رونمایی کرد. در این تصویر از انیمیشن ساخته شده توسط بریتانی لی، السا سوار بر اسب سفید و آنا سوار بر گوزن قهوه ای دیده می شوند.

مهر نوشت: در حالی که قبلا گفته می شد این فیلم در سال 2026 اکران می شود، دیروز مشخص شد که در پاییز 2027 اکران می شود. پیش بینی می شود این فیلم در تاریخ 24 نوامبر، یک تاریخ سنتی اکران روز ولنتاین در سینماها اکران شود. شکرگزاری برای فیلم های دیزنی.

جنیفر لی نگفته که آیا فیلم چهارمی هم ساخته خواهد شد یا خیر. او با همکاری کریس باک این انیمیشن را برای انیمیشن «یخ زده» و همچنین «یخ زده ۲» نوشته و کارگردانی کرده است.

داستان «یخ زده ۳» مانند ۲ داستان قبلی درباره پادشاهی خیالی آرندل و کریستن بل در نقش آنا و آیدینا منزل در نقش السا است. جاناتان گروف همچنین نقش کریستوف و جاش گاد را در نقش آدم برفی باهوش اولاف بازی می کند.

اولین فیلم “یخ زده” که در سال 2013 در سینماها اکران شد، با الهام از افسانه کلاسیک “ملکه برفی” نوشته هانس کریستین اندرسن ساخته شد. این فیلم در گیشه موفق شد و ۱.۲۸ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت و پنجمین فیلم پرفروش تاریخ شد. با این حال، در حال حاضر در رتبه 22 قرار دارد.

آهنگ هایی از “یخ زده”، مانند “آدم برفی می خواهی بسازی؟” و آهنگ “Let It Go” که توسط کریستن اندرسون لوپز و رابرت لوپز ساخته شد و برنده اسکار شد، بیش از 4.1 میلیون نسخه از موسیقی متن فیلم را به فروش رساند و در نهایت این فیلم برنده اسکار بهترین فیلم انیمیشن شد جایزه گلدن گلوب و برنده 5 جایزه فوری از جمله بهترین فیلم انیمیشن.

در سال 2019، «یخ زده 2» با فروش 1.45 میلیارد دلار در سراسر جهان از فیلم اصلی پیشی گرفت. این فیلم که در آن زمان دهمین فیلم پرفروش تمام دوران بود و اکنون چهاردهمین فیلم پرفروش تمام دوران است، عمیق تر به دنیای یخ زده آرندل کاوش کرد و عناصر، مکان ها و موجودات جادویی بیشتری را معرفی کرد.

علاوه بر این فیلم‌ها، جهان «یخ‌زده» در فیلم‌های ویژه تلویزیونی، فیلم‌های کوتاه، موزیکال برادوی، نمایش اسکیت روی یخ و موارد دیگر ادامه یافت.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا