ترند های روز

گروه های تئاتر حرفه ای از کشورهای گروه اکو وارد ایران می شوند

به گزارش فارسیرو، به گزارش دفتر رسانه ای اداره کل هنرهای نمایشی، نشست همکاری مشترک اداره کل هنرهای نمایشی و موسسه فرهنگی اکو در موسسه فرهنگی اکو برگزار شد.

حمید نیلی (مدیرکل هنرهای نمایشی)، سعد خان (مدیر مؤسسه فرهنگی اکو)، توحید معصومی (مشاور عالی اداره کل هنرهای نمایشی) و مژگان وکیلی (مدیر امور بین الملل اداره کل هنرهای نمایشی) حضور داشتند. این ملاقات.

در ابتدای این نشست حمید نیلی مدیرکل هنرهای نمایشی صمیمانه بر همکاری دوجانبه در زمینه دعوت از گروه‌های نمایشی کشورهای عضو OCE در جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر فجر، کودک و نوجوان، تئاتر عروسکی و خیابانی تاکید کرد.

وی همچنین همکاری دوجانبه در زمینه پروژه‌های نمایشی مشترک با گروه‌های تئاتر کشورهای عضو اکو و همکاری دوجانبه در زمینه اعزام گروه‌های تئاتر ایران به جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر کشورهای عضو اکو را برشمرد.

همچنین سعدخان در خصوص همکاری و معرفی گروه‌های تئاتر حرفه‌ای از کشورهای OCE به ویژه در چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر قول مساعدی داد و با توجه به حضورش در ایران در یک سال گذشته، تلاش‌های وی ارتقای فرهنگ است. . -فعالیت های هنری این موسسه. در همه زمینه های هنری، از جمله تئاتر، موسیقی، تجسم گسترده ای به دست می دهد.

در پایان این دیدار طرفین بر حمایت فرهنگی و هنری متقابل توافق کردند تا جشنواره‌های آتی حضور کشورهای ترکیه، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، آذربایجان، ازبکستان، ترکمنستان، قزاقستان و قرقیزستان را در رویدادهای هنری و جشنواره‌های بین‌المللی داشته باشند. ایران با همکاری موسسه. اکو فرهنگ بودن

گفتنی است، بنا به دعوت از گروه های نمایشی و همکاری دوجانبه، دیدار حمید نیلی مدیرکل هنرهای نمایشی با مهرداد کیایی هماهنگ کننده همکاری شانگهای در وزارت امور خارجه برگزار شد. در روز یکشنبه 31 جولای.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا