ترند های روز

کوین کاستنر به ونیز می رود

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، قسمت دوم فیلم سینمایی «افق: حماسه آمریکایی» به کارگردانی و اجرای «کوین کاستنر» بازیگر برنده اسکار با حضور بازیگران شناخته شده مکملی چون سینا میلر، سام ورتینگتون، جنا مالون. و دنی هیوستون نیز با اولین نمایش جهانی همراه است. تجربه را در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم ونیز زنده کنید.

به گزارش ایسنا، مجموعه چهار قسمتی وسترن «افق» با تامین مالی شخصی کوین کاستنر از محل فروش یکی از خانه هایش در حال تصویربرداری است و او تاکنون 38 میلیون دلار برای این پروژه هزینه کرده است. اولین قسمت از این فیلم در ماه می در بخش خارج از رقابت جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و اکنون قسمت دوم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره ونیز خواهد داشت.

کوین کاستنر گفت: همیشه آرزوی من این بوده که قسمت دوم فیلمم را در جشنواره ونیز به نمایش بگذارم. من به آلبرتو باربرا، کارگردان جشنواره فیلم ونیز، به خاطر شجاعت و رهبری او در آغاز این سفر سینمایی مدیون هستم. “من با سپاس و هیجان به جشنواره فیلم ونیز بازگشتم. زنده باد فیلم ها و کسانی که می خواهند از آنها حمایت کنند.”

هشتاد و یکمین دوره جشنواره ونیز به عنوان قدیمی ترین جشنواره فیلم جهان از 28 آگوست تا 7 سپتامبر (7 تا 17 شهریور) برگزار می شود و همانطور که پیش از این اعلام شده بود، فیلم “بیتل جویس 2” ساخته تیم برتون فیلم افتتاحیه این جشنواره خواهد بود.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا