ترند های روز

کتابفروشی امیرکبیر در چهار راه استانبول با ۲۳ میلیون عکس تبدیل به صرافی شد.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، تعطیلی کتابفروشی ها غم انگیز است. برای غمگین شدن برای دیدن بسته شدن کتابفروشی، لازم نیست اهل کتاب باشی. هرکسی که طعم چرخیدن و گشتن در قفسه کتابفروشی ها را چشیده باشد، خوب می داند که کتابفروشی ها اغلب جدا و متمایز از دنیای بیرون هستند. آنها آستانه ورود به دنیاهای دیگر هستند و در این آستانه ممکن است احساس مبهمی از انزوای خوشایند را تجربه کنید که از نگرانی های دنیای مادی و نگرانی ها و نگرانی های خاص آن می کاهد.

به گزارش همشهری آنلاین، حالا که می بینید طومار چنین دنیایی در هم پیچیده و فرصت تجربه آن از دست می رود، احساس فقدان و حسرتی می کنید که در گذشته های دور با دیدن ویرانی پناهگاه پیشینیان ما را آزار می داد. با چشمان خودش

روز دوشنبه 29 فروردین 1369 روزنامه کیهان در متنی کوتاه با عکسی از تعطیلی کتابفروشی امیرکبیر و تبدیل آن به صرافی خبر داد. در توضیح عکس منتشر شده توسط کیهان آمده است: اینجا کتابفروشی امیر کبیر در چهارراه استانبول تهران است، کتابفروشی بسیار قدیمی با موقعیتی عالی و مناسب که همیشه توجه علاقه مندان به کتاب را به خود جلب می کند، کتابفروشی تعطیل شده است. چند روزی است که کتاب و قلم و اندیشه و احساس و خرد جای خود را به دلار و مارک و پوند داده است کتاب، حکمت و اندیشه، دلال، دلار و موارد دیگر!

245452

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا