ترند های روز

کاریکاتوریست‌هایی از ۲۸ کشور جهان در ششمین دوسالانه بین‌المللی «کتاب کاریکاتور» شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، اگرچه کمتر از یک ماه به شرکت در ششمین دوسالانه بین المللی «کتاب کاریکاتور» فرصت باقی مانده است، اما هنرمندانی از 28 کشور جهان در این مسابقه شرکت کرده اند.

بر این اساس، تاکنون کاریکاتوریست هایی از الجزایر، آرژانتین، استرالیا، اتریش، بحرین، برزیل، بلغارستان، شیلی، چین، کلمبیا، کرواسی، کوبا، هند، اندونزی، ایتالیا، قزاقستان، مقدونیه، مکزیک، مونته نگرو، مراکش، کشورهای پایین . پاناما، رومانی، روسیه، عربستان سعودی، صربستان، ترکیه، انگلیس و ایران آثاری را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده اند. پس از ایران، چین، برزیل و روسیه کشورهایی هستند که بیشترین ارسال آثار را دارند.

ششمین دوسالانه بین‌المللی «کتاب کاریکاتور» با محورهای «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، اوقات فراغت، شادی و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و تجارت»، «کتاب» برگزار می‌شود. “. «کتاب، کتابخانه و محل اجتماعات فرهنگی و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویدادهای مهم اجتماعی» و «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» از موضوعات موازی این دوره از جشنواره خواهند بود. علاقه مندان می توانند آثار خود را در دو دسته حرفه ای و مبتدی (هنرمندان ایرانی که در مسابقات ملی و بین المللی شرکت نکرده اند) ارسال کنند.

در بخش حرفه ای، برندگان جشنواره (از مقام اول تا سوم)، علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، هدیه نقدی (به ترتیب 1000، 700 و 500 یورو) و 3 نفر از افراد شایسته دریافت کردند. علاوه بر لوح و تندیس مبلغ 80 میلیون ریال هدیه نقدی دریافت کرد. همچنین 6 نفر از قسمت مبتدی لوح تقدیر و 50 میلیون ریال هدیه نقدی دریافت خواهند کرد. لازم به ذکر است برگزیدگان ایرانی این جشنواره جایزه ای معادل ریالی دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است علاقه مندان به شرکت در ششمین دوسالانه بین المللی کتاب کاریکاتور می توانند آثار خود را تا تاریخ 31 مرداد 1393 (31 مرداد 1393) با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir ارسال کنند. آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG، حداقل وضوح 200 dpi، طول یا عرض 2000 پیکسل و حداکثر حجم 100 مگابایت ارسال شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02166735792 (داخلی 2165) و 09105039320 و ایمیل [email protected] تماس حاصل فرمایید.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا