ترند های روز

کارنامه رادیو محرم در تمامی دوره های معاونت صدا.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، محمدجواد حق پرست مدیر واحد فضای مجازی رادیو محرم با اعلام خبر رکورد چشمگیر 25 میلیونی رادیو محرم گفت: این اولین بار است که یک ایستگاه رادیویی می تواند این حجم از مخاطب را داشته باشد.
وی در ادامه افزود: روش شمارش تعداد شنوندگان این شبکه رادیویی صرفاً از طریق نرم افزار کاربردی ایران صدا به دست آمده است. در حالی که تعداد دیگر شنوندگانی که برای شنیدن این موج رادیویی در ایام محرم از طریق رادیونما، رادیوهای آنالوگ در خودروها و منازل و رادیوهای دیجیتال قابل شمارش نیستند، قطعا تعداد شنوندگان این شبکه رادیویی بسیار بیشتر است.
حق پرست در ادامه افزود: هر شنونده ای که حداقل 3 دقیقه از طریق ایران صدا به این موج گوش دهد به عنوان مخاطب محسوب می شود و این بدان معناست که رادیو محرم تنها از طریق نرم افزار ایران صدا بیش از 75 میلیون دقیقه شنیده شده است.
وی در تشریح تعداد شنوندگان رادیو محرم، به سایر حوزه های زیر نظر واحد فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در فضای مجازی، میانگین تعداد بازدیدکنندگان از پست های روزانه شبکه های اجتماعی مختلف بسیار چشمگیر است و بیش از بیش از 100 هزار نفر در صفحات فعال رادیو هستند. محرم در فضای مجازی دنبال می شود.

مدیر فضای مجازی رادیو محرم اذعان داشت: با همکاری همکاران این واحد در زمینه تولید محتوای حسینی بیش از 200 اثر در قالب استوری موشن، عکس نویسی و مداحی فاخر طراحی، تهیه و منتشر کرده ایم. کلیپ های ویدئویی.
گفتنی است بیش از 1200 پوستر با موضوعات مختلف از مجالس عزاداری شهرستان ها، عکس های نوگلان حسینی، معرفی کتب عاشورایی و پوستر با موضوع امام حسین (ع) و ماه محرم در برنامه محرم به نمایش درآمده است. ایستگاه رادیویی
لازم به ذکر است که در پخش زنده تصویری، برنامه «شیدایی دیوانگی» رادیو محرم تقریباً 2 میلیون بار در صبح و عصر و همچنین تصاویر زنده از حرم مطهر و روح القدس در روبیکا دیده شده است. .

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا