بازی

کاربران همستر کمبت میلیاردر می شوند!

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، همستر کامبت در سال 2024 توسط توسعه دهندگان تلگرام تاسیس شد. این بازی به بازیکنان اجازه می دهد تا سکه های درون بازی را با توکن مبادله کنند. این پلتفرم به بازیکنان خود با توکن بومی HMSTR برای تکمیل وظایف و ارجاعات درون بازی پاداش می‌دهد.

علیرغم انتقاداتی که در مورد مسائل حفظ حریم خصوصی داده ها و روش های مشکوک جذب کاربر وجود دارد، ترکیب منحصر به فرد این پلتفرم از ارزهای دیجیتال و بازی بیش از 300 میلیون بازیکن فعال را به خود جذب کرده است.

با توجه به نمودار نوسان قیمت TradingView، علیرغم روند نزولی، توکن HMSTR تقاضای بالایی دارد زیرا بالای 0.20 دلار است. قیمت HMSTR احتمالاً در اواخر سال 2024 سر به فلک می‌کشد، زیرا انتظار می‌رود بازی به فصل آلت‌کوین برسد.

بر اساس سطوح فیبوناچی، افزایش معکوس روند در رمز مبارزه همستر احتمالا به 0.90 دلار خواهد رسید. از نظر خوش بینانه، روند صعودی ممکن است تا سطح روانی 1 دلار ادامه یابد.

با گسترش فضای بازی های رمزنگاری شده در سال 2025، انتظار می رود قلدر بعدی زمین بازی همستر کبت باشد. علاوه بر این، این پلتفرم پتانسیل تبدیل شدن به یک بازیکن کلیدی در فضای بازی و ارزهای دیجیتال را نشان می دهد. اگر این روند ادامه یابد، قیمت توکن HMSTR در سال 2025 به 3 دلار خواهد رسید.

منبع: ارز PEDIA

2272227

کاربران همستر کمبت میلیاردر می شوند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا