ترند های روز

چه کسانی از حواشی رضا رویگیری سود می برند؟

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، ماجراجویی های رضا رویگیری تمام نشده است. ماجراهای او از زمانی شروع شد که بیمار شد و ویلچر گرفت. روزی جشن گرفتند. یک روز خبر بی خانمانی رویاری، یک روز از همسر جوانش برایش دردسر ساز شد و یک روز خبر از کهریزک.

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئویی که همه را متاثر کرد و روگری با بدخواهی می گوید: مرا اینجا (کهریزک) گذاشتند و رفتند. حتی اشاره می کند که همسرش او را به کهریزک برده و آنجا رها کرده است. گوشی اش را هم گرفته اند و نمی تواند با دنیای بیرون ارتباط برقرار کند.

اما در عین حال مشخص نشد این ویدئو از کهریزک توسط چه کسانی گرفته شده و این جنجال را رسانه ای کرده است، چرا؟ چون چند روز بعد همسر جوان رضا رویگیری فیلم دیگری را به نمایش درآورد. پس از مدتی با پیگیری بازیگران، مشاهیر و البته مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خانه ای تدارک دیده شد و اعلام کردند پرستاری نیز از او مراقبت خواهد کرد.

تمام اتفاقات رضا رویری را از نزدیک رصد می کنیم. از همان روز بر سر مصاحبه تصویری با کهریزک دعوا شد و گفته شد وکیل رویاگیری گفته نباید مصاحبه شود، اما معلوم نشد این وکیل کیست، فردای آن روز مصاحبه زردی کی پخش شد. در اینترنت.

البته خود رضا رویگیری همیشه ارتباط خوبی با خبرنگاران و مخاطبین خود داشته است و گفت و گوهای زیادی با او داشتیم از جمله گفتگویی که باعث شد خیلی ها برای اولین بار متوجه مشکلات و تنهایی بازیگر قدیمی سینما رضا رویگیری شوند. . ، تئاتر و تلویزیون. خوشبختانه در آن زمان همه چیز با تهیه خانه ای برای او به خوبی خاتمه یافت.

رضا رویگیری: به خدا من گدا نیستم!

اما حواشی رضا رویگیری ادامه یافت; از ترولینگ معروف گرفته تا ویدیوهای گاه و بیگاهی که مردم عادی می گرفتند یا جلوی دوربین رسانه ها یا صفحات زرد فضای مجازی می دیدیم، مخصوصا ویدئویی که چند روز پیش منتشر شد و بار دیگر علاقه مندان را تحت تاثیر قرار داد. . نقش های ماندگار رضا رویگیری.

در روزهایی که «مختارنامه» دوباره در تلویزیون ظاهر شد، این ویدیوی رویه و خبر تلخ سرطان «صدرالدین حجازی» دوباره همه را نگران کرد. بازیگر نقش خولی (صدرالدین حجازی) که واقعا غمگین است و جویای حال همسرش هستیم، وضعیت نگران کننده است و خبری از توجه مسئولان برای کمک به او نیست. او با داروها و برخی از مشکلات ناشی از این بیماری جدی.

اما قبل از هر نظر رویاری یک چیز را می دانستیم. این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون تنها زندگی می کند. تنهایی به این معنا نیست که هیچکس کمکت نکند، پرستار نداشته باشی، یا در گذشته که تکلیفت مشخص نبود، در وضعیت بدی قرار داشته باشی یا به کهریزک برده شوی. تنهایی به این معنا که قبل از بیماری (سکته مغزی) بازیگری پرکار و پرکار بود، همیشه در مجالس اجتماعی دیده می شد و دوستان زیادی داشت.

خانواده اش در کنارش بودند و مدت کوتاهی از ازدواج جدیدش با همسر جوانش می گذشت. حالا در شرایط جدید شرایط بسیار سختی را پشت سر می گذارد.

این ویدیوی اخیر که در آن از تنهایی خود و همسرش که او را رها کرده و عروسکی که واحد پول تنهایی اوست می گوید؛ علاوه بر این او پرستار و مراقبتی ندارد که شامل حال او نباشد، این ویدئو دل هر بیننده ای را به درد می آورد، او روی ویلچر نشسته است و این جملات را با عصبانیت و ناراحتی می گوید.

اما حالا در ویدئویی جدید این نکته را مطرح می کند: «این کلیپ هایی که هر از چند گاهی منتشر می شود و وضعیت جسمی و زندگی من را توصیف می کند، برخی از آنها باعث ایجاد مشکل می شود. ویدیویی از من در اینترنت پخش شد که در آن همه اتفاقات واقعی نیستند اولاً من یک گدا نیستم که الان به دلیل برخی اتفاقات ندارم اما سه سال است که در خانه ام هستم من را با شرایط خوب از کهریزک آوردند و دو سه سال است که در خدمتم هستند و فریبا کوثری یکی از هنرمندانی بود که در این مدت خیلی به من کمک کرد.

این صحبت ها نشان می دهد که شما در شرایط روحی سختی قرار دارید. او مانند روز دوم جشنواره فیلم فجر سال گذشته مقابل دوربین تسنیم قرار گرفت و از تنهایی و غم خود گفت و خاطرنشان کرد: اگر من آدم بزرگی بودم، افتخار هم می کردم.

ما یک بار تمام این موقعیت ها را مرور کردیم تا این نکته را بیان کنیم. عده ای در فضای مجازی امروز فقط به دنبال خودنمایی هستند و به تحقیر مردم اهمیتی نمی دهند، حتی اگر افرادی باشند که مردم با آنها خاطره دارند، تحقیر این جانباز و هر جانباز دیگری روح انسان را آزار می دهد.

هنرمندی مثل رضا رویگیری با چنین کارنامه درخشانی در عرصه بازیگری و البته خوانندگی چرا باید در چنین روزی بیفتد؟ چرا باید اسباب بازی همه باشد؟ چقدر مشکل مالی دارید؟ اینکه باید شاهد اتفاقی برای این بازیگر باشیم چقدر برای شما هزینه در زندگی دارد؟

به هر حال اطرافیان رویگیری باید بدانند که انتشار ویدئوهایی مانند این اخیر باعث ناراحتی مخاطبان و هنردوستان می شود و شأن فردی مثل رویگیری را زیر سوال می برد، البته خود رویگیری باید بیشتر مراقب باشد.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا