ترند های روز

چهره مادر اوشین در 76 سالگی/عکس

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، مادر اوشین با نام اصلی پینکو ایزومی، نقش مادری را ایفا می کرد که در کنار تلاش ها و وظایف خانگی، سعی داشت شخصیت و شخصیت درونی دخترش اوشین را نیز شکوفا کند.

اثر اصلی پینکو ایزومی که نقش مادر اوشین را بازی می کند.

به گزارش فرادید، پینکو ایزومی در 11 سپتامبر 1947 در چوئو توکیو ژاپن به دنیا آمد و در حال حاضر 76 سال سن دارد. شغل اصلی بازیگر نقش مادر اوشین در سریال دور از خانه خوانندگی و بازیگری است.

سریال دور از خانه یا سریال اقیانوس

شنیدن نام «اوشین تانوکورا» ما را به یاد دختر جوانی می اندازد که زندگی سختی را پشت سر گذاشت و مشکلات زندگی را یکی یکی پس زد. بیشتر سریال های اوشین نشان دهنده دوران جوانی اوست و به همین دلیل بازیگر اصلی این سریال یوکی تاناکا است.

شایعاتی در مورد سانسور کامل سریال.

این سریال که در دهه 60 پخش شد، تاثیر فرهنگی زیادی در جامعه آن زمان ایران به جای گذاشت. به عنوان مثال، فروشگاه های پوشاک دست دوم نام تاناکورا را از نام خانوادگی اوشین تاناکورا، مالک و مجری فروشگاه های زنجیره ای تاناکورا در این مجموعه قرض گرفته اند.

ژاله علو سانسور گسترده در این سریال را رد می‌کند و تنها تحریف‌های صورت گرفته در سریال در مورد دیدگاه‌های سیاسی و صلح‌طلبانه اوشین را معرفی می‌کند که بر اساس خواسته‌های ایران دهه 60 تحریف شده است.

اعمال برخی سانسورها در دیالوگ های بازیگران سریال دور از خانه باعث شد شایعاتی مبنی بر روسپی بودن اوشین در نسخه اصلی شکل بگیرد.

اما مریم شیرزاد، دوبله نقش اصلی این سریال، پس از تایید وجود تغییراتی از جمله تغییر نام برخی مکان ها در حین دوبله (برای سازگاری بیشتر با فرهنگ ایرانی) افزود که شهرک و آن احساسات تغییر نکرد و خط اصلی و بافت کلی سریال بدون تغییر باقی ماند.

بیوگرافی یوکو تاناکا بازیگر نقش اوشین

یوکو تاناکا بازیگر ژاپنی اهل اوزاکای ژاپن است. او متولد 1955 است و در 28 سالگی برای ایفای نقش اوشین جوان به این سریال پیوست و پس از اکران فیلم به رتبه A-Stars ارتقا یافت. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه میجی، در طی یک فعالیت طولانی در سینما و تلویزیون برنده چندین جایزه بازیگری شد.

در سال 1361 یوکو تاناکا برای بازی در فیلم تجاوز جنسی مجدداً نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در مراسم آکادمی ژاپن شد. پس از مدتی بازیگر نقش جوانی اوشین تصمیم گرفت در سریال توراجیرو در نقش زنی بامزه به نام کیکو ظاهر شود تا شاخه ای شود و توانایی خود را در نقش های کمدی نشان دهد.

این بازیگر معروف ژاپنی که دوست داشت در ژانرهای مختلف تجربه کند، قرار بود یک سال بعد در فیلمی جنایی به نام Amagi Pass ایفای نقش کند. فیلمی که موفقیت های زیادی کسب کرده و به سرعت به مرزهای ژاپن رسیده است. یوکو تاناکای محبوب جوایز بین المللی روبان آبی و کینما جونپو را نیز دریافت کرده است.

یوکو تاناکا علیرغم موفقیت‌های فراوانش، فردی فروتن و سر به زیر است و به خاطر حرفه‌ای بودن و فداکاری‌اش به حرفه‌اش مورد احترام است. او همچنان یکی از اعضای فعال صنعت سرگرمی ژاپن است و کار او همچنان الهام بخش و سرگرم کننده مخاطبان در سراسر جهان است.

میراث او به عنوان یک بازیگر، خواننده و بشردوست با استعداد ماندگار خواهد بود و او همیشه به عنوان یکی از مهمترین چهره های فرهنگ عامه ژاپن در یادها خواهد ماند.

محبوبیت یوکو تاناکا فراتر از ژاپن است و او طرفداران زیادی در بین مخاطبان بین المللی دارد. فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی او به طور گسترده توزیع و به چندین زبان دوبله شده‌اند و آثار او مورد استقبال مخاطبان در سراسر جهان قرار گرفته است.

یوکو تاناکا علیرغم شناخت و موفقیت بین المللی که به دست آورده است، متواضع و متواضع باقی مانده است و به خاطر شخصیت واقعی و قابل دسترسش مشهور است. او به دلیل تعهدش به هنرش و توانایی اش در آوردن اصالت و احساسات به اجراهایش بسیار مورد احترام است.

چهره مادر اوشین در 76 سالگی/عکس

درباره سریال اقیانوس یا سالها دور از خانه

اوشین (به ژاپنی: おしん) (به انگلیسی: Oshin) یا سالها دور از خانه[الف] یک مجموعه تلویزیونی ژاپنی محصول سال 1983 NHK است. شخصیت اصلی این داستان زنی به نام “اوشین تانوکورا” است که زندگی سخت خود از کودکی تا بزرگسالی را در دوران پیری بازگو می کند.

داستان در سال 1883 شروع می شود. اوشین تانوکورا تصمیم می گیرد به جای شرکت در هفدهمین مهمانی خانه نشینی به یک سفر برود و خانواده اش نگران هستند و نمی دانند او کجا رفته است.

کای، نوه اوشین، داستان عروسک کوکشی را که یک بار اوشین به او گفته بود، به یاد می آورد. او او را دنبال می کند تا مادربزرگ را پیدا کند و اوشین را در یاماگاتا پیدا می کند. از آنجا هر دو سفری به گذشته را آغاز می کنند.

آنها از نقاط مختلف ژاپن بازدید می کنند که او سال ها پیش در آنجا زندگی می کرد و اوشین شروع به یادآوری روزهای سختی می کند که در زندگی خود با آن روبرو بوده است.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا