ترند های روز

چهره بازیگران سریال هانیکو پس از 39 سال چگونه بود / عکس؟

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، هانیکو ژاپن را در گذر از سنت به مدرنیته در دوران میجی و تایشو به تصویر می کشد و داستان دختری به نام رین (هانیکو) را روایت می کند که با حمایت معلمش و سرسختی خودش، او را به تصویر می کشد. موفق به ادامه تحصیل شد و به عنوان اولین گزارشگر ژاپنی در یکی از روزنامه های آن زمان مشغول به کار شد. این سریال در ایران با نام داستان زندگی برای اولین بار از شبکه دو سیما در برنامه تصویر زندگی پخش شده است.

دهه 60 در ایران دهه ظهور فیلم ها و سریال های ژاپنی بود. تلویزیون بسیاری از سریال های معروف تلویزیونی ژاپنی را خرید و پخش کرد. در این میان دو سریال به نام های «سال های دور از خانه» با نام اصلی «اوشین» و «داستان زندگی» با عنوان اصلی «هانیکو» بیش از سایر سریال ها مخاطبان تلویزیون را به خود جلب کرد و به یکی از نوستالژیک ترین سریال های آت تبدیل شد. در آن زمان آنها شدند

شبکه تماشا که «سحری فر درهمه» را پخش می کرد، خاطرات بینندگان دهه 60 را که این سریال ها را تماشا می کردند، زنده کرد. این شبکه پس از این سریال هم اکنون هر شب ساعت 20:30 مجموعه تلویزیونی «افسانه خورشید و ماه» را پخش می کند.

شبکه تماشا اعلام کرد بر اساس نظرسنجی انجام شده برای انتخاب جایگزین سریال شرقی، از بین سریال های اعلام شده، سریال «افسانه خورشید و ماه» با کسب 26 هزار رأی، 49 درصد آرا و اول شد. در نظرسنجی قرار دهید

چهره بازیگران سریال هانیکو پس از 39 سال چگونه بود / عکس؟

چهره بازیگران سریال هانیکو پس از 39 سال چگونه بود / عکس؟

چهره بازیگران سریال هانیکو پس از 39 سال چگونه بود / عکس؟

مجموعه تلویزیونی «افسانه خورشید و ماه» جایگزین سال های دوری از خانه شده و هر شب ساعت 20:30 پخش می شود. این مجموعه در ژانر تاریخی خانوادگی، شامل داستان تلاش یک پادشاه و خانواده اش برای حفظ امپراتوری است و موضوع آن درباره قانون و تغییر ناپذیری سرنوشت ابدی انسان ها است.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا