ترند های روز

پیکر «محمدعلی بهمنی» در تالار شهید آوینی بندرعباس آرام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، پیش از ظهر سه شنبه طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، اعضای مجمع نمایندگان استان هرمزگان در شورای اسلامی، شاعران برجسته کشوری و جمعی از خوانندگان مراسم تشییع پیکر مرحوم «محمدعلی بهمنی» در ضلع جنوبی تشییع شدند. سالن شهید آوینی بندرعباس

به گزارش مهر، محمدعلی بهمنی همچون شعر «دریا خواهر شد و من برادرش» شاعرتر از همیشه از مقابل دریا تشییع شد تا چشمانش همیشه نظاره گر باشد. شکوه دریا و افتخار خلیج تا ابد.

تالار شهید آوینی از دیرباز با نام فرهنگسرای شهید آوینی که در جوار امامزاده سید مظفر علیه السلام قرار داشت، محل اصلی دیدار مرحوم «محمدعلی بهمنی» و یارانش بوده است. در کنار دوستانش در ضلع جنوبی این فرهنگسرا به خاک سپرده شد تا انس محمدعلی بهمنی و فرهنگسرای شهید آوینی جاودانه باد.

گفتنی است نماز «محمدعلی بهمنی» توسط حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اقامه شد.

محمدعلی بهمنی شاعر، غزلسرای و آهنگساز نامی کشور بیش از نیم قرن در شهر بندرعباس زندگی کرد و در نهم شهریور 1403 در سن 82 سالگی بر اثر عارضه مغزی درگذشت.

بنا است ساختمان جداگانه ای در آرامگاه استاد محمدعلی بهمنی ساخته شود تا به محل تجمع اهالی فرهنگ و هنر تبدیل شود.

همچنین به گفته مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، پارک و خیابانی به نام «محمدعلی بهمنی» در بندرعباس نامگذاری می شود.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا