ترند های روز

پیشنهادی دارم برای استقبال در زمینه کتاب «جوکر» عمق ظرفیت طنز عفیف ماست.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، سید بشیر حسینی کارگردان برنامه «حسینیه معلی» و داور «عصر جدید» در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح برنامه های آینده خود گفت: تا جایی که ممکن است مقاومت می کنم تا جلو نباشم. از دوربین سن جدید انتخاب من نبود و نمی خواستم معروف شوم. البته سه چهار پوست موز جلوی پایم هست که می توانستم سرم بخورم و جلوی دوربین بروم.

به گزارش ایرنا وی حضور در مقابل دوربین را تلخ ترین خبر برای همسرم عنوان کرد و گفت: وقتی روی صحنه می روم همسرم تمام نقدها را می خواند. خانواده و همسایه ها عکس و پیامک می فرستند و از همسرم می پرسند که چرا شوهرش این کار را کرده است.

حسینی با اعلام این خبر که در چند برنامه در پشت صحنه حضور دارد، گفت: در حال حاضر در حال کمک و رایزنی با 15 برنامه هستم. من به برنامه ای می روم که به من نزدیک است. پیشنهادهای بازیگری و خوانندگی زیادی داشتم. به پیشنهاد خوانندگی ام خندیدم. گفتم از من چه انتظاری داری؟ در نمایش های تقلید صدا صدای من بیشتر از علی دایی تقلید می شود و رکورددار هستم.

به پیشنهاد خوانندگی ام خندیدم.

این کارگردان تلویزیونی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد برنامه «جوکر» به تهیه کنندگی احسان علیخانی چیست، گفت: من جوکر را تماشا کردم. اما من در این مورد با احسان علیخانی صحبت نکردم. من جوکر را نمایشی جسورانه می دانم. به خصوص فصل زنانه آن با محدودیت هایی که داریم یک کار پیشرفته است. باید جوکر را تجربه می کردی. یکی از ویژگی های احسان علیخانی تیم داشتن است. البته قطعا جوکر خالی از ایراد نیست.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد شوخی های بعضا سطح پایین جوکر چیست؟، گفت: دوست ندارم. اما واقعیت این است که بیشتر شوخی‌هایی که در محافل خصوصی پشت درهای بسته انجام می‌دهیم جنسی یا سیاسی هستند. از مونولوگ، اگر شوخی های سیاسی و جنسی را در نظر بگیریم، تولید یک شوخی خوب که مخاطب را جذب کند، کار آسانی نیست.

حضور در مقابل دوربین بدترین خبر برای همسرم است.

حسینی ادامه داد: ما ایرانی ها در شوخی بسیار کنایه آمیز و بسیار سخت گیر هستیم. من عادت داشتم ژاکت های فرانسوی می خواندم و می دیدم که یک فرانسوی فقط به یک ژت بی مزه می خندد. اگر کسی بگوید می خواهم بخندم، در مقابل نخندیدن مقاومت می کنیم. به خنده ما بسته است.

داور «دوران جدید» با بیان اینکه برخی از هنرمندان ما شوخی نمی خواهند، گفت: جوکر عمق طنز عفیف ماست که هشدار بزرگی می دهد. می گوید اگر بخواهیم بخندیم باید این ور و آن ور برویم و به این جوک ها بخندیم. ما خلاقیت و پشتیبانی برای خندیدن به جوک های معمولی نداریم.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا