ترند های روز

پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، متن پیام محمد خزاعی به شرح زیر است:

حاج سید حسن نصرالله مجاهدی مؤمن و دلیر و اهل آزمایش و آزمایش بود. رزمنده ای دلاور و خستگی ناپذیر که چندین دهه سرافراز ایستاد تا عزت و سربلندی جهان اسلام و جبهه مقاومت را همچون سدی آهنین در برابر رژیم متجاوز و اهریمنی صهیونیسم بالا ببرد و خاری در چشم دشمنان اسلام بود. امت این همه سال.

او مصداق واقعی مجاهدی است که با تمام وجود و طهارت پا در راه حق و عدالت گذاشته و در این راه بر همه تعلقات مادی و دنیوی چیره شده است. نام او به عنوان مبارزی شجاع و نمونه همواره در تاریخ جهان اسلام خواهد درخشید. شخصیتی سرافراز و سرافراز که در مبارزه مستمر با رژیم کودک کش و تشنه به خون اسرائیل زندگی کرده بود.

شهادت غرورآفرین این نماد مقاومت و شجاعت به حضرت ولیعصر (عج)، رهبر کبیر انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای، خانواده محترم آن شهید بزرگوار و مردم لبنان، فلسطین و ایران بویژه سینماگران. و هنرمندان کشور، جامعه هنری و سینمایی منطقه. به جهان اسلام و همه آزادی خواهان جهان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بی تردید قتل ناجوانمردانه و ناجوانمردانه این قهرمان جاویدان اسلام بی پاسخ نخواهد ماند و ثمره خون پاک این مجاهد فیسبیل الله، استحکام درخت تنومند مقاومت و زوال زودرس رژیم صهیونیستی را در پی خواهد داشت. . .

اکنون هنرمندان و فیلمسازان متعهد، حامی حقوق و آزادگی می توانند با تبیین، روایت و به تصویر کشیدن حقایق تاریخ خونبار رژیم غاصب صهیونیستی و جنایات جنون آمیز این رژیم به جهانیان در این روشنگری سهیم باشند.

۲۴۵۲۴۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا