ترند های روز

پنج نفر به قتل بازیگر سریال دوستان متهم شدند

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، متیو پری سال ها از اعتیاد به مواد مخدر و الکل رنج می برد، حتی در دورانی که در سریال تلویزیونی «دوستان» نقش چندلر بینگ را بازی می کرد.

به گزارش رویترز، پلیس آمریکا اعلام کرد که پنج نفر در ارتباط با مرگ متیو پری، ستاره سریال «دوستان» حدود یک سال پیش متهم شده اند.

دادستان مارتین استرادا در یک کنفرانس مطبوعاتی در لس آنجلس در روز پنجشنبه، 25 اوت، اعلام کرد که متهمان، که بخشی از یک “شبکه جنایی زیرزمینی گسترده” شامل دو پزشک و یک دستیار آقای پری بودند، مقادیر زیادی کتامین به آنها تزریق کردند. بازیگران و دیگران

به گفته دادستان، متهمان از مشکلات اعتیاد آقای پری سوء استفاده کرده و از او سوء استفاده مالی کرده اند.

بر اساس گزارش کالبد شکافی، متیو پری، 54 ساله، در نوامبر گذشته بر اثر “اثرات حاد” کتامین، یک آرام‌بخش قوی، و همچنین عواملی از جمله از دست دادن هوشیاری و غرق شدن در وان حمام درگذشت.

برای ماه‌ها، کارآگاهان LAPD و ماموران فدرال در حال بررسی نحوه تهیه داروی کتامین توسط متیو پری بودند.

یکی از دستیاران متیو پری در 7 نوامبر سال گذشته او را بیهوش در وان حمام خود پیدا کرد و نیروهای اورژانس که به سرعت به محل حادثه رسیدند پس از معاینه اولیه اعلام کردند که او مرده است.

گزارش کالبد شکافی از دسامبر 2023 نشان داد که این بازیگر مشهور به دلیل “اثرات حاد کتامین” درگذشت. آزمایشات سم شناسی نشان داد که بدن او حاوی مقادیر خطرناکی از این ماده است که به عنوان یک بیهوشی کوتاه مدت استفاده می شود و خاصیت توهم زایی دارد.

افرادی که این مقدار کتامین در بدن خود دارند معمولا در حین جراحی تحت بیهوشی عمومی هستند و متخصصان بیهوشی وضعیت آنها را زیر نظر دارند.

سایر عواملی که در مرگ متیو پری نقش داشتند، غرق شدن، بیماری عروق کرونر (که باعث انسداد یا باریک شدن عروق کرونر می شود) و اثرات بوپرنورفین، یک داروی اعتیاد به مواد افیونی (یک ماده مخدر بسیار قوی) بود بدن

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا