ترند های روز

پشت پرده غیبت اثر مهتاب کرامتی; از شایعه ای که هرگز ثابت نشد تا یک ازدواج کوتاه

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، مهتاب کرامتی خیلی دیر ظاهر شد. در 27 سالگی با سریال مذهبی پرطرفدار. در مردان فرشتگان که داستان اصحاب کهف بود. او به همکاری با گروه های مذهبی مختلف ادامه داد. مثل مردی شیشه ای ساخته سعید سهیلی، خاک سرخ از ابراهیم حاتمی کیا و مریم مجداس ساخته شهریار بحرانی. حتی مومیایی 3 که یک کمدی اسلپ استیک بود توسط محمدرضا آرتمن ساخته شد که متعلق به همین طیف بود.

به گزارش فرارو، مهتاب کرامتی در مومیایی 3 پیله را شکست و خود را بازیگری باهوش، ظریف و شیرین نشان داد. جای تعجب نیست که موفقیت مومیایی 3 باعث افزایش ستاره او شد و در اواسط دهه 80 بلافاصله نام او در کنار ههیده تهرانی، لیلا حاتمی و نیکی کریمی بر سر زبان ها افتاد و در عرض هفت یا هشت سال ظاهر شد. به طور متوسط ​​در سه فیلم در سال. کرامتی قدبلند و قدبلند، با چهره ای نجیب و چهره ای درخشان، خیلی زود به یکی از ستاره های شیک و شیک سینمای ایران تبدیل شد.

به نظر می رسید که کارگردان ها و تهیه کنندگان می خواستند از او به عنوان یک عروسک زینتی در فیلم هایشان استفاده کنند، اما خودش این موضوع را زود فهمید و به سمت شکستن این کلیشه ها رفت. ریسک کرد و ریسک کرد و نتیجه گرفت. نمونه مهم آن نقش یک زن طبقه پایین در فیلم بیست بود که سیمرغ نقش های فرعی را دریافت کرد. یا بازی متفاوتش در فیلم سخت آتش سبز و نقش بسیار سختش در عصریخبندان.

در اواسط دهه نود و شکست تجاری چند فیلم او این شایعه را دامن زد که او مانند بهرام رادان شانسی در گیشه ندارد و فیلم هایش شکست خواهند خورد. در این سال ها شایعه دیگری درباره زندگی و سبک زندگی خصوصی او منتشر شد که مسموم بود و البته هرگز ثابت نشد. مهتاب کرامتی در جوانی مدت کوتاهی با بابک ریاحی پور گیتاریست معروف راک ازدواج کرد.

از اواسط دهه نود، کرامتی که شاید از کند شدن روند صعودی خود در سینما سرخورده شده بود و از رقابت با ستاره های جوان و تازه نفس خسته شده بود (نقش هایی که چند سال پیش به او پیشنهاد شد، اکنون مستقیماً به سحر دولتشاهی می رسد که هیکلی داشت. مشابه خودش) به عنوان تهیه کننده فیلم کار کرد و چندین مستند موفق تولید کرد. به خصوص از اول تا سکو در مورد خواهران منصوریان. او یک خانه پوشاک موفق تأسیس کرد و همچنین مشاغل دیگری را توسعه داد. آخرین باری که او را دیدیم یک نقش هدر رفته در سریال آشفته و نامفهوم میدان سرخ و یک نقش بی جان در سریال ناتمام و شکست خورده رقص روی شیشه (روبروی بهرام رادان) بود و حالا سالهاست که از مهتاب کرامتی خبری نداریم. مهتاب کرامتی فردا پنجاه و چهار سالگی را جشن می گیرد.

۲۴۳۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا