ترند های روز

پشت تصویر تکان دهنده و غم انگیز آلن دلون چه بود؟

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، دختر «آلن دلون» در صفحه اجتماعی خود عکسی از این ستاره سابق سینمای فرانسه منتشر کرد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش ایسنا، در ابتدا با دیدن این تصویر در فضای مجازی شک می کنید که هوش مصنوعی است اما به نظر می رسد این تصویر واقعی است.

در این تصویری که «انوشکا دلون» در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده، آلن دلون سالخورده را با چهره ای متفاوت از چهره ای که در ذهن داریم مشاهده می کنید.

‘انوشکا’ با انتشار این عکس نوشت: از پدرم عکس گرفتم. فکر کنم خاطره لحظه های ما بود. من بسیار سپاسگزارم که با او صبحانه خوردم و این یک لحظه بی نظیر و شیرین در دنیای بی رحم من است. من او را خوش تیپ یافتم. با نگاه آبی پولادین ابدی اش، سرزنده، مثل یک مبارز، که به من قدرتی غیرقابل تصور می دهد.»

آلن دلون که در 80 فیلم از جمله چندین شاهکار بازی کرده است، اولین بار در سال 1960، زمانی که 25 سال داشت، توسط کارگردان فیلم رنه کلمنت با بازی در فیلم “ظهر بنفش” کشف شد.

بسیاری از فیلم‌های با بازی «آلن دلون» به کلاسیک سینما تبدیل شدند و در طول دوران حرفه‌ای خود با کارگردانان مشهوری چون «آنتونیونی»، «ویسکونتی»، «ملویل» و «گدار» و در کنار بازیگران بزرگی چون «ژان گابن»، «عمر شریف» همکاری کرد. “، “لینو ونتورا”، “کلودیو کاردیناله”، “مونیکا ویتی” و… از مقابل دوربین عبور کردند.

دلون اولین بار در سال 1961 با فیلم «لذت زندگی» و سپس با فیلم های «کسوف» (1962)، «پلنگ» (1963) و «آقای کلاین» (1976) وارد جشنواره فیلم کن شد. نخل افتخار را در کن دریافت کرد.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا