ترند های روز

“پشتیبانی کوچیک” محسن چاوشی 103000 بازدید در 5 روز

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله(ع) هر ساله در دهه اول محرم، بازار اشتراک مداحی و نماهنگ عاشورایی در فضای مجازی داغ می شود. ، و کاربران تلاش جدی تری برای بازنشر و اشتراک گذاری این آثار نشان می دهند.

محسن چاوشی فارغ از تولید فعال و مستمر محتوای عاشورایی در هیئت های مذهبی که با رویکرد مداحان سرشناس شکل می گیرد، یکی از شناخته شده ترین نوازندگان است که به مناسبت این ایام وعده ای نانوشته منتشر کرده است. بین او و طرفدارانش در سال های اخیر.

چاوشی معروف به ایجاد فضاهایی برای اقدامات خیریه در فضای مجازی علاوه بر فعالیت های هنری، ارادت خاصی به اهل بیت(ع) دارد و در بیشتر مناسبت های مذهبی قطعه ای را به ائمه اطهار(ع) تقدیم می کند. «تکیه کوچیک» عنوان جدیدترین آهنگ عاشورایی این خواننده است که همزمان با شب تاسوعا منتشر شد و ظرف پنج روز با استقبال گسترده ای در فضای مجازی مواجه شد.

بر اساس آمار ثبت شده در کانال رسمی محسن چاوشی در آپارات، تعداد بازدیدهای قطعه «تکیه کوچیک» پس از ۷۲ ساعت انتشار از مرز ۱۰۳ هزار بازدید گذشت که رکورد قابل توجهی را تشکیل می دهد.

کانال رسمی چاوشی در این سایت که از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است، در کمتر از یک سال از مرز 8 هزار دنبال کننده عبور کرده است و مجموع بازدید آثار این خواننده در این سایت یک میلیون و 600 هزار نفر است. .

«تکیه کوچیک» عنوان جدیدترین آهنگ عاشورایی این خواننده محبوب است. عضو کمیته انتخاب اولین رویداد استارتاپ فیلمنامه نویسی را پیشنهاد کرد.
این رویداد حتی ناامیدترین افراد را نیز شاد می کند.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا