ترند های روز

پدیده بی سابقه جذب سرمایه میلیاردی در فیلمو! / کرمانی فضای سکو را تغییر داد.

به گزارش فارسیرو، بر اساس گزارش منتشر شده از وضعیت پروژه های ارائه شده و بررسی شده در برنامه «کرمانی»، حاکی از آن است که هزار و 439 نفر تاکنون 76 میلیارد تومان در این پروژه ها سرمایه گذاری کرده اند. از 7 پروژه انتخاب شده در این برنامه، پشتیبانی از 6 پروژه تکمیل شده است. اتفاقی که تعجب کارشناسان اقتصادی را برانگیخته است. پروژه های مورد حمایت مردم در این سرمایه گذاری در زمینه های مختلفی از جمله “فناوری شیمیایی، نساجی، تجارت پزشکی، مشاوره مالی، فرآوری فیبر اکریلیک، توسعه نیروگاه خورشیدی، تولید کاتالیزور و …” انجام شده است.

در متفاوت ترین برنامه این روزهای شبکه نمایش خانگی که به صورت هفتگی از فیلیمو پخش می شود، شرکت های واجد شرایط کراودفاندینگ پس از ارزیابی های فنی و نظارت های دقیق و اخذ مجوز شرکت بورس ایرانیان در کارن کراد قرار می گیرند. . بستر سرمایه گذاری جمعی و متعاقب آن فرصت سرمایه گذاری برای مخاطبان برنامه امکان پذیر خواهد بود. شرکت ها طرح خود را حداکثر ظرف یک سال اجرا می کنند و سود خود را با شرکت کنندگان با مدل تقسیم درآمد تقسیم می کنند.

استقبال گسترده مردم از فیلمو در تامین مالی پروژه های ارائه شده در “کرمانی” نشان از اعتماد مردم و توانایی قابل توجه این بستر در فراتر رفتن از سرگرمی و نگاه جدی به سایر حوزه های برنامه سازی و مشارکت مخاطبان دارد.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا