ترند های روز

پخش ویژه برنامه های سالگرد طوفان الاقصی از رادیو

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، با شروع طوفان الاقصی در مهرماه سال گذشته، معاون رئیس جمهور رسانه ملی در قالب برنامه های مختلف در شبکه های مختلف رادیویی و پخش اخبار، تحلیل ها و مصاحبه ها تلاش کرد به این موضوع بپردازد. . و نمایش های دیگر… برای ارائه غذای واقعی به مخاطب تا مخاطب بداند در این جنگ ترکیبی در کجای دنیا قرار دارد. اکنون با برنامه ریزی معاون صدا و پیرو برنامه ریزی کتبی که وی انجام داده، برنامه های متعددی را برای سالگرد این عملیات تدارک دیده است که در سالگرد این عملیات از شبکه های رادیویی پخش می شود.

رادیو ایران; همراه با «بحث روز»

رادیو ایران در سالگرد طوفان الاقصی به طور ویژه برنامه «بحر روز» را ارائه می کند. با توجه به جنایات اخیر رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و شهادت سید حسن نصرالله، این برنامه به تهیه کنندگی فاطمه ربانی با ادامه راه مقاومت و پیروزی خیر بر شر پخش می شود. در ادامه برنامه «دنیای سیاست» در این روز تاریخی به بررسی دستاوردهای «طوفان الاقصی» می پردازد. دیگر برنامه های این شبکه از جمله «صبح بخیر، خانه و خانواده، ایرانشهر و غزه در راس» نیز به این حماسه بزرگ می پردازد.
رادیو فرهنگی؛ طوفان الاقصی و آینده منطقه
رادیو فرهنگ در برنامه صبح به وقت فرهنگ مروری بر این روز و «طوفان الاقصی و آینده منطقه» دارد. برنامه «سرزمین من» به بررسی دستاوردهای طوفان الاقصی و نقش محور مقاومت در نشان دادن ضعف رژیم صهیونیستی اختصاص دارد. «مستند فرهنگ» نگاهی تاریخی و ریشه دار به چگونگی اشغال سرزمین فلسطین خواهد داشت.

رادیو تهران; بام تهران

به مناسبت روز جهانی حماسه فلسطینی طوفان القاصی، شبکه رادیویی تهران به همت چهار گروه برنامه سازی روی آنتن می رود. برنامه های صبحگاهی «بام تهران»، «باغ فردوس»، برنامه عصرانه رادیو تهران و «باغ فیض» به ابعاد مختلف این عملیات، آثار و نتایج سیاسی و منطقه ای آن می پردازد. در بخشی از این برنامه عملیات هجومی الاقصی و غافلگیری رژیم غاصب صهیونیستی در گفت و گو با کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد. به همین مناسبت، مستند ویژه وزارت تاریخ و آموزش با محوریت حماس پخش خواهد شد.
رادیو ورزشی; مستند علیه تاریکی
مستند «در مقابل تاریکی» رادیو ورزش روایتی متفاوت از زندگینامه ورزشکاران خارجی رشته های مختلف حامی فلسطین و رویکردهای ضد اسرائیلی است. این برنامه در هر قسمت به زندگی یکی از ورزشکاران می پردازد که می توان به کریستیانو رونالدو، محمد صلاح، فتحی نورین، ماردونا، اریک کانتونا، مایک تایسون، کریستین زیمرمن و … اشاره کرد.

رادیو صبا; مستند طوفان الاقصی

رادیو صبا در برنامه زنده «صباح صبا، عصر صبا و صبحاهنگ» به بررسی عملیات طوفان الاقصی می پردازد. وی همچنین مخاطبان را با «مستند طوفان الاقصی» به تهیه کنندگی حدیده درویش آشنا می کند. این مستند نقش عملیات طوفان الاقصی در افشای اقدامات ضد بشری تمدن های غربی با وجود شعارهای حقوق بشری را برای مخاطبان بیان می کند. .

ایرانصدا; غزه در مورد بازگشت می نویسد

همزمان با سالگرد طوفان الاقصی، ایران صدا کتاب افشاگرانه «غزه از بازگشت خود می نویسد» را منتشر کرد. این کتاب شامل 16 داستان و روایت جوانان بیست ساله ای است که هر چند صدای بمب و گلوله و نقشه های عمدی اسرائیل در لحظه لحظه زندگیشان همراهشان بود، اما داستان هایشان به ما می آموزد که روحی تسلیم ناپذیر و او داشته باشیم. او اراده ای شکست ناپذیر داشت. پایگاه موسیقی ایران صدا نیز پادکست طوفان مقاومت را تولید کرده است. پایگاه سخنرانی ایران صدا مصادف با سالگرد طوفان الاقصی، مجموعه سخنرانی سخنرانان مشهور کشور از جمله سخنان رهبر معظم انقلاب است. ، سخنان ناصر رفیعی، علی اکبر رائفی پور، حجت الاسلام محسن عباسی ولدی، حسن رحیم پورازغدی و… را به مدت بیش از 600 دقیقه منتشر کرده است.

رادیو معارف; سن جوان

شبکه رادیویی معارف به مناسبت این سالگرد در برنامه های خود به این موضوع می پردازد. مجله زنده صبحگاهی «مهربان باش» به موضوع مظلومیت فلسطین و جنایات غاصب اسرائیل و شرح وقایع منطقه اختصاص دارد. برنامه «عصر جوانی» به موضوعاتی چون شناخت و شناخت جوانان از جبهه مقاومت و دفاع در برابر ظلم و ستم می پردازد. در فواصل برنامه ها اخباری از مقاومت مردم فلسطین، حزب الله لبنان و جنایات رژیم اشغالگر پخش می شود. پخش بیانات رهبر معظم انقلاب درباره موضوع عملیات طوفان الاقصی از دیگر تولیدات این شبکه است.

رادیو قرآن؛ قول صادقانه

رادیو قاآن این روزها برنامه «قول صادق» را پخش می کند. از دیگر تولیدات در نظر گرفته شده برای این شبکه می توان به برنامه های «تالیا، محیا و جشنواره قرآنی 100» اشاره کرد. اطلاعیه هایی با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط شهید نصرالله و سایر شهدای مقاومت نیز تهیه شده و در فواصل برنامه پخش خواهد شد.

Radio Economía; تمرکز

شبکه رادیو اقتصاد در مجله تحلیلی «رهیافت» به مناسبت سالگرد جهانی حماسه فلسطین، به بررسی ابعاد عملیات باشکوه طوفان الاقصی به عنوان نقطه عطف تاریخی در معادلات منطقه و جهان پرداخته است. فشارهای داخلی و خارجی بر کابینه کنونی رژیم اشغالگر، بحران و شکاف ایجاد شده در جامعه صهیونیستی، عملکرد محور مقاومت در این مدت و چشم انداز آتی مقاومت تحت تأثیر حوادث اخیر از جمله مواردی خواهد بود. موضوعات برنامه در گفتگو با کارشناسان سیاسی و اقتصادی.

برنامه رادیویی; طوفان شدید

برنامه «تورمنتا دورا» به صورت زنده از رادیو پخش می شود که از جنبه های مختلف به تحلیل اتفاقات سال گذشته پس از این عملیات در ابعاد مختلف سیاسی و اجتماعی منطقه می پردازد. علیرضا تابان و نسرین زارع مجریان این برنامه هستند.

رادیو سلامت؛ پیامی برای مردم فلسطین

شبکه رادیویی سلامت در برنامه درود بر زندگی پیامی را برای گرامیداشت جهاد تاریخی الاقصی و نتایج آن در مقاومت به مردم فلسطین پخش می کند. علاوه بر این، بخش ویژه خبری «102 ثانیه با غزه» با تحلیلی از تحولات فلسطین در روزهای اخیر به شنوندگان ارائه می شود. برنامه عصر نو با محوریت همدردی و همبستگی با مردم فلسطین و لبنان پخش می شود.

پیام رادیویی؛ آخرین رویدادها

رادیو پیام به موضوع طوفان الاقصی در 6 قسمت 4 ساعته و در قالب متن راوی پرداخته است. برنامه «پیام مقاومت» با موضوع بررسی آخرین رویدادهای مربوط به جبهه مقاومت، برنامه «پیام امروز» با محوریت گزارشی از تحولات جبهه مقاومت و برنامه «آخرین رویدادها» با هدف اطلاع رسانی و اطلاع رسانی. آخرین رویدادها و اطلاعات از جبهه مقاومت تبدیل به آنتن می شوند.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا