ترند های روز

پخش سریال سیروس مقدم از تلویزیون

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، مجموعه تلویزیونی «تا ثریا» ساخته سیروس مقدم (کارگردان سریال پایتخت) به تازگی هر شب ساعت 20:00 از شبکه آی فیلم پخش می شود.

به گزارش ایسنا، داستان این سریال که در سال 1389 ساخته شده، درباره زنی میانسال به نام ثریا (آزیتا حاجیان) است که 15 سال پیش همسرش را از دست داده و به عنوان پرستار در بیمارستان مشغول به کار است. او با سرهنگ (همایون ارشادی) که یکی از بیماران بود آشنا می شود و پس از معالجه او مخفیانه با هم ازدواج می کنند. مبلغ هنگفتی به پسر سرهنگ (مهران احمدی) قرض می دهد و قبول می کند که سود را هم بگیرد…

آزیتا حاجیان، همایون ارشادی، مهران احمدی، هومان سیدی، لیندا کیانی، الناز حبیبی، حسین مهری، ارسلان قاسمی، میرطاهر مظلومی، پوراندخت مهیمان، مریم بوبانی، مجید سعیدی و حمیدرضا هدایتی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش کردند.

سریال «تا ثریا» هر شب ساعت 20:00 از شبکه آی فیلم فارسی پخش می شود و ساعت 16:00 بامداد و 12:00 روز بعد بازپخش می شود.

سریال تا ثریا را می توان یکی از سریال های پرمخاطب به کارگردانی سیروس مقدم دانست و سعی کرد فضای واقعی جامعه را رصد کند.

تلویزیون در اولین پخش سریال «تا ثریا» به نویسندگی سعید فرهادی (برادر اصغر فرهادی) مانورهای زیادی در مورد غذا و عواقب آن داد. عده ای هر چه می گفتند موضوع رابطه ثریا که زنی تنها بود از همه نقدها و تحلیل ها کنار گذاشته شد. با تمام این اوصاف حتی ثریا هم در طول پخش از شمشیر سانسور در امان نبود.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا