ترند های روز

«پایتخت 7» بعد از 5 سال تولید فوق العاده ای دارد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، مهدی نقویان، مدیر مرکز سیمافیلم در گفت وگویی درباره روند ساخت سریال «پایتخت 7» با تاکید بر اینکه هنوز ساخت این سریال آغاز نشده است، شبهاتی را درباره شروع آن تشریح کرد. از تصویربرداری این سریال: «پایتخت 7» هنوز روشن نشده و حتی یک عکس آزمایشی از سریال گرفته نشده است.

به گزارش ایسنا، وی درباره تعامل صدا و سیما با گروه تولید «پایتخت» توضیح داد: در تعاملی که با تیم «پایتخت» داشتیم اتفاقات خوبی هم از سوی گروه تولید و هم از سوی مدیران صدا و سیما رخ داد. فیلمنامه فیلمنامه زیر نظر محسن تنابنده خیلی وقت است که سر جایش است، می آید و می رود، در حال ویرایش است و مشکلی ندارد.

مدیر مرکز سیمافیلم در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه فیلمنامه هنوز کامل نشده است، آیا فیلمنامه کامل است تا کلید کار کند؟ وی توضیح داد: این جمله را از خود آقای سیروس مقدم شنیدم و در حمایت از ایشان می گویم و آن اینکه در هیچ فصلی از «پایتخت» بدون فیلمنامه روی صحنه نرفته اند. این سریال نیز از همین رویه پیروی می کند. با این حال، نظرات در هر دوره می تواند متفاوت باشد و تعاملات می تواند انواع مختلفی داشته باشد، به قول خودشان شرایطی که برای آنها ایجاد شده شرایط مساعدی است.

نقویان درباره پیش تولید «پایتخت 7» نیز توضیح داد: با توجه به اینکه «پایتخت» بعد از 5 سال ادامه دارد، پیش تولید سنگینی دارد؛ به طوری که «پایتخت 7» در حال حاضر در سال 2018 به پایان می رسد. چون باید آن را از ابتدا روی یک سری چیزها دوباره سرمایه گذاری کنید. این اقدامات در حال انجام است و در آینده بسیار نزدیک اجرایی خواهد شد و اعلام رسمی خواهیم کرد.

در این زمینه بخوانید:

«پایتخت 7» همچنان امیدوار است که کلیدی باشد

رئیس مرکز سیمافیلم نیز در بخشی دیگر از این گفت و گو عنوان کرد: وقتی گفته می شود سریالی منتشر نشده است، واقعاً پخش نشده است و رسانه ها اخبار و اطلاعات را از سیمافیلم دنبال کنند.

نقویان در پایان یادآور شد: تیرماه سال گذشته بود که مذاکرات صدا و سیما با تیم «پایتخت» آغاز شد.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا