ترند های روز

واکنش بازیگران هری پاتر به مرگ مگی اسمیت 89 ساله/ احتمال ضرر 170 میلیون دلاری نتفلیکس برای «بچه گوزن»

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، بازیگران مشهور هری پاتر در قبال درگذشت همبازی خود مگی اسمیت سکوت خود را شکستند و از نقش و اهمیت آن صحبت کردند.
دنیل رادکلیف که با او در فیلم‌های دیوید کاپرفیلد و هری پاتر بازی کرد، در بیانیه‌ای به مطبوعات گفت: اولین باری که مگی اسمیت را دیدم، نه ساله بودم و در حال خواندن فیلمنامه دیوید کاپرفیلد بودم که اولین فیلم من بود. من چیز زیادی در مورد او نمی دانم، اما خانواده من وقتی فهمیدند که من قرار است نقش مگی اسمیت را بازی کنم، بسیار هیجان زده شدند او در صحنه فیلمبرداری بسیار دوستانه بود و من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در فیلم های هری پاتر به مدت ده سال با او کار کنم.

او ترکیبی از همه چیزهایی بود که شما را می ترساند، دوستش داشت و به همان اندازه خنده دار و شیرین بود، از هرکسی که با او کار می کرد بپرسید.
من همیشه سپاسگزار خواهم بود که به اندازه کافی خوش شانس بودم که با او کار کردم و با او در صحنه فیلمبرداری وقت گذراندم. اسطوره واژه ای است که زیاد استفاده می شود; اما اگر یک نفر باشد، مگی است. ممنون مگی.”
اما واتسون بازیگر نقش هرمیون گرنجر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره رابطه خود با مگی توضیح داد: «در دوران کودکی نمی‌دانستم مگی چقدر افسانه‌ای است، زنی که به اندازه کافی خوش شانس بودم که فضایی را با او به اشتراک بگذارم. من بزرگتر، درک می کنم و قدردانی می کنم که او معنای واقعی کلمه برتری را در محل کار با من در میان گذاشت: «او واقعاً صادق، خنده دار و محترم بود، با اشاره به فیلم هری پاتر.
“مگی، پروفسور مرد بزرگی بود و خداروشکر که تونستی خودتو ثابت کنی. ممنون از این همه لطفت. دلم برات تنگ شده.”

واکنش بازیگران هری پاتر به مرگ مگی اسمیت 89 ساله / احتمال ضرر 170 میلیون دلاری نتفلیکس به دلیل

روپرت گرینت بازیگر ران ویزلی نیز در پستی نوشت:
“وقتی این خبر را شنیدم قلبم شکست. مگی بسیار خاص، همیشه خنده دار و همیشه مهربان بود. من احساس خوشبختی می کنم که با او کار کردم و به خصوص خوش شانس بودم که در جوانی با او رقصیدم و قطعه ای به اشتراک گذاشتم.”

واکنش بازیگران هری پاتر به مرگ مگی اسمیت 89 ساله/ احتمال ضرر 170 میلیون دلاری نتفلیکس به دلیل

تام فلتون بازیگر نقش دراکو مالفوی نیز گفت:
“از اینکه با خبر مرگ مگی از خواب بیدار شدم، بسیار متأسفم. به راحتی می توانم بگویم که هیچ کس مانند او وجود ندارد. از شما متشکرم که از روز اول مراقب ما هستید. متشکرم که اجازه ندادید من را از صحنه بیرون کنند. من داشتم از خنده میمردم در حین تغییر شکل شما.
گری اولدمن بازیگر سیاه‌پوست کوروش نیز به مطبوعات گفت:
“مگی اسمیت در کنار لارنس اولیویه (بازیگر و کارگردان) و جان گیلگود (بازیگر انگلیسی) یکی از بهترین ها بود… کسانی که استعداد چشمگیر او را روی صحنه دیده اند می گویند هرگز نمی توانند او را فراموش کنند. بازی باشکوه او در فیلم‌ها برای همه باقی می‌ماند که ببینند و از آن لذت ببرند، اگر ما خوش شانس باشیم، چنین هنرمندی هر نسل یک بار می‌آید.

بچه گوزن برنده می شود یا فیونا یا نتفلیکس 170 میلیون دلار خسارت می پردازند

سریال Baby Deer’s Richard Gadd سریالی است که داستان مردی به نام دنی را دنبال می کند که توسط زنی به نام مارتا تعقیب و مورد آزار قرار می گیرد.

در ابتدای این سریال که از پلتفرم نتفلیکس پخش شد، عبارت «بر اساس یک داستان واقعی» به نمایش درآمد و این عبارت می تواند یک اشتباه ۱۷۰ میلیون دلاری برای نتفلیکس باشد.

ریچارد گاد گفته است که داستان را بر اساس اتفاقی که در جوانی برای او رخ داده است، ساخته است. به گفته خودش، او در حین کار در یک کافه با زنی آشنا شد و آن زن حدود چهار سال ریچارد را مورد آزار و اذیت قرار داد. چند روز پس از پخش سریال، مردم و رسانه ها مارتا واقعی را پیدا کردند و از او سوء استفاده زیادی کردند.

فیونا هاروی زنی است که مارتا از او ساخته شده است.

او اخیراً از نتفلیکس به دلیل عدم تلاش بیشتر برای مخفی نگه داشتن هویتش و دروغ گفتن در مورد او 170 میلیون دلار شکایت کرده است.

در سریال می بینیم که مارتا به دلیل تعقیب و آزار و اذیت دستگیر می شود. اما در واقعیت، زمانی که ریچارد سعی می کند از فیونا شکایت کند، فقط یک هشدار از پلیس دریافت می کند.

همچنین ادعا شده است که فیونا به ریچارد تجاوز جنسی کرده و چشمان او را بیرون آورده است که در واقع تکذیب شده است.

واکنش بازیگران هری پاتر به مرگ مگی اسمیت 89 ساله/ احتمال ضرر 170 میلیون دلاری نتفلیکس به دلیل

نتفلیکس پیشنهاد داد که این موضوع را خارج از دادگاه حل و فصل کند. اما فیونا و وکیلش این درخواست را رد کردند و قاضی اجازه داد تا پرونده ادامه یابد.

قاضی گری کلاسنر گفت که استفاده از عبارت “بر اساس یک داستان واقعی” مخاطب را به باور سریال دعوت می کند و اگرچه اتهامات فیونا در واقع بسیار مذموم است. اما در فیلم بسیار وحشتناک تر از آنچه او در واقعیت انجام داد است.

او گفت:

“تفاوت زیادی بین دنبال کردن یک نفر و دستگیر شدن به دلیل تعقیب و آزار وجود دارد، همانطور که بین آزار جنسی و رفتار نامناسب و همچنین هل دادن و بیرون کشیدن چشم یک نفر تفاوت وجود دارد. اگرچه اقدامات هاروی مذموم است، اما فیلم نشان می دهد.” برعکس، ممکن است تاثیر بدتری روی ذهن بیننده بگذارد.»

گاد در دفاع از خود ادعا می کند که فیونا سال ها او را مورد آزار و اذیت قرار داده و تقریباً 41000 ایمیل و 700 توییت برای او ارسال کرده است و زمانی که او برای شکایت به پلیس مراجعه کرد، آنها فقط به فیونا هشدار دادند.

گاد همچنین گفت که هم داستان و هم سریال کمی تحریف شده و قرار نبوده از ابتدا همه چیز بر اساس واقعیت باشد. به همین ترتیب، رسانه ها می گویند که گاد نمی خواست از عبارت “بر اساس واقعیت” استفاده کند. اما او این کار را به درخواست نتفلیکس انجام داد.

کلاوسنر از این خبر استفاده کرد تا بگوید که اگر نتفلیکس داستانی را که می‌دانستند درست نیست به عنوان یک داستان واقعی پخش کند، سوء نیت نتفلیکس را ثابت می‌کند.

وی افزود:

نتفلیکس باید می‌دانست که این ادعاها درباره هاروی نادرست است و با پخش آن‌ها به عنوان یک داستان واقعی، مردم مارتا واقعی را پیدا می‌کنند و مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند، اما آنها هیچ کاری برای اطمینان از صحت داستان انجام ندادند و نه برای حفظ داستان. یک راز هویت واقعی مارتا.” است.”

هاروی گفت که پس از اطلاع از هویت خود، پیام های تهدیدآمیز زیادی دریافت کرده و حتی برای مدتی از ترس نتوانسته خانه خود را ترک کند.

در نهایت، این نبرد حقوقی ادامه دارد و مشخص نیست که آیا نتفلیکس یا فیونا هاروی در نهایت برنده خواهند شد.

ترجمه: رها رستمی

۵۷۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا