ترند های روز

«واده صادق 2» در میدان ولی عصر تهران عرضه شد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، طرح جدید دیوارنگاره میدان ولی عصر (عج) تهران صبح امروز پنجشنبه 21 مهرماه به دلیل اجرای موفقیت آمیز «صادق 2» با موضوع «ایران سکوت تاریخ را به آتش کشید» رونمایی شد. “.

به گزارش ایرنا، این دیوارنگاره کاری از خانه طراحان انقلاب اسلامی است که متن آن توسط مجتبی حسن زاده طراحی و توسط سازمان هنری رسانه اوج نصب شده است.

همچنین خانه طراحان انقلاب اسلامی به مناسبت بهره برداری موفق «صادق ۲» در فضای مجازی پوسترهایی را طراحی و منتشر کرد.

پوستر «وضع صدیق 2» به نقل از شهید سید حسن نصرالله; «باسمه تعالی کذاح سنتصر نصرالله» با طراحی گرافیکی صالح کوشکی منتشر شد.

«وضع صدیق 2»، «عملیات خیبر» با طراحی گرافیکی محمد آقایی، در توضیح این پوستر آمده است: زمان جنگ است علی مددی / مدد بدبختی تو نیست علی مددی.

“قول صادقانه 2” با موضوع “مواظب موشک باش و فرار کن” با طراحی گرافیکی صالح کوشکی

«صادق ۲» برای بچه های غزه با طراحی گرافیکی روح الله مختاری

«واده صادق 2»، عملیات خیبر با طراحی گرافیکی محسن کربلایی زاده

«واده صدیق 2» با موضوع «سال نو مبارک» با طراحی گرافیکی روح الله مختاری

“پیروزی نزدیک”

فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران همزمان با جنایات فجیع رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان و فلسطین از روز گذشته نمایشگاه عکس «نصر قریب» را در مرکز پژوهشی هنر نقش جهان واقع در ولیعصر افتتاح کرد. خیابان (عج) در خیابان شهید بهشتی، جنب پارک ساعی، پلاک 2169 برپا شده است، این نمایشگاه به مدت دو هفته همه روزه از ساعت 10 الی 18 دایر است.

«نصر قریب» شامل 36 اثر عکاسی از هنرمندانی چون مجید سعیدی، رضا معطریان، ساتیار امامی، حسین فاطمی، پیام برازجانی، سعید فرجی و محمدرضا علیمدی است که تلاش کرده اند چهره واقعی و ملموس این رژیم ستمشاهی را به نمایش بگذارند. ماندگاری ایده آل وارثان برای زنده نگه داشتن قدس شریف.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعدازظهر ۱۹ مهرماه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار سرلشکر عباس نیل‌فروشان، قلب سرزمین‌های اشغالی مورد حمله قرار گرفت.

همچنین در این اطلاعیه به رژیم صهیونیستی هشدار داده شده است که در صورت واکنش نظامی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است، با حملات کوبنده و مخرب بیشتری مواجه خواهد شد.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و مذاکره‌کننده این جنبش برای توافق آتش‌بس در غزه، ۱۹ مرداد هنگام ورود به تهران برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود المزجیان، رئیس‌جمهور غزه به شهادت رسید. .

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه 15 اسفندماه با حمایت آمریکا از مقر سازمان ملل دستور ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد. در نیویورک. در پی این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی بعدازظهر روز جمعه مناطق مسکونی محله حره حریک در حومه بیروت را به شدت و به طور مداوم بمباران کردند. برخی منابع در رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به حومه جنوبی بیروت با 8 تا 12 جنگنده به طور همزمان انجام شد و از 2000 پوند بمب خمپاره آمریکایی استفاده شد.

حزب الله لبنان در بیانیه ای شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را تایید کرد. سردار سرتیپ پاسدار عباس نیل فروشان از فرماندهان پیشکسوت و پیشکسوتان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله وحشیانه تروریستی رژیم صهیونیستی به مهر 6 به همرزمان شهیدش پیوست.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا